چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آخرین وضعیت مدافع تیم ملی کشورمان که به دلیل مصدومیت مقابل سنگال بازی نکرد، مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

کارشناس فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از اتفاقات ویژه اردوی اتریش، بازگشت وحید امیری به شرایط بازی بعد از نزدیک به 4 ماه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار تیم ملی ایران مقابل سنگال، شامل نکته های فنی بی نظیری بود که در جام جهانی، بی گمان به درد ملی پوشان ما می خورد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه بان تیم ملی فوتبال همچنان امیدوار است در لیست نهایی جام جهانی قطر قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکاتی به مصاف سنگال رفت؛ دیداری که پس از مسابقه با اروگوئه، شامل درس های فراوان برای کارلوس کی روش و شاگردانش بود.

خبرگزاری تسنیم

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا دچار مصدومیتی شده که حداقل او را به مدت دو تا سه هفته به دور از میادین فوتبال نگه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در حالی به مصاف تیم ملی سنگال رفت که شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان برخلاف بازی با اروگوئه در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت. خلیل‌زاده که چند ماه پیش از ناحیه کشاله پا جراحی کرده بود دقیقا یک روز قبل از بازی از همان ناحیه احساس درد کرد و این مسئله باعث شد تا او در بازی با سنگال به میدان نرود. شجاع زیرنظر...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

امروز 4 روزنامه ورزشی این کشور به این بازی دوستانه پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا جهانخبش که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود، شرایط خوبی به لحاظ آمادگی فنی ندارد و این موضوع می‌تواند چالش بزرگی برای او در جام جهانی قطر باشد.

خبرگزاری تسنیم

اتفاقی که در جریان دیدار ایران و سنگال رخ داد هشداری بود برای اینکه اتحاد و همدلی که در تیم ملی فوتبال به وجود آمده حفظ شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در بازی های دوستانه جمعه ایران مقابل اروگوئه به پیروزی یک بر صفر دست یافت، ژاپن مقابل آمریکا به پیروزی رسید و انگلیس هم در لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.