جمعه 20 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه الف

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش، عصر یکشنبه برگزار شد و ملی‌پوشان زیر نظر کی‌روش آماده دیدار با اروگوئه و سنگال شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وهفتمین روز از شهریورماه سال 1401 به واکنش AFC به درخشش مهدی طارمی در پورتو، رسیدن تیم ملی فوتبال به اتریش، اعلام فهرست تیم ملی فوتسال برای حضور در قهرمانی آسیا، کسب مدال نقره «رضا اطری» آزادکار وزن 61 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی کشتی و اخبار جذاب دیگر ورزشی پرداخته

وب‌گاه ورزش سه

فدریکو والورده امشب برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد. او یکی از ستاره های بی چون و چرای رئال در هفته های اخیر است.

وب‌گاه ورزش سه

بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش روی خود می‌بیند.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به اتریش سفر کرده است، بعدازظهر امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال تمرین سبکی را برگزار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین تمرین تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش در زمینی در نزدیک هتل و در جوی پرنشاط و به صورت سبک برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین تمرین تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش در زمینی در نزدیک هتل و در جوی پرنشاط و به صورت سبک برگزار شد.

خبرگزاری دانا

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش، عصر امروز برگزار شد و ملی‌پوشان زیر نظر کی‌روش آماده دیدار با اروگوئه و سنگال شدند.

وب‌گاه ورزش سه

ادینسون کاوانی که امسال تابستان به والنسیا پیوست در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن این تیم گفت والنسیا را به این دلیل انتخاب کرده که تیمی بزرگ و تاریخی است.

وب‌گاه عصر ایران

کاروان تیم ملی فوتبال در حالی پیش از ظهر امروز برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال وارد اتریش شد که طبق برنامه قرار است لژیونرهای دعوت شده در این کشور به اردو اضافه شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که بامداد امروز اعضای تیم ملی راهی اتریش شده‌اند، سه بازیکن ایرانی شاغل در قطر نیز خود را به کی‌روش معرفی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 4 لژیونر برای برگزاری 2 بازی تدارکاتی به اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش اضافه شدند.

وب‌گاه ورزش سه

در شرایطی که بامداد امروز اعضای تیم ملی راهی اتریش شده‌اند، سه بازیکن ایرانی شاغل در قطر نیز خود را به کی‌روش معرفی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

او از عوامل اجرایی تیم ملی ایران خواسته است مجوز حضور طرفداران تیم به طور محدود در کشور اتریش داده شود. همچنین محل تمرین تیم ملی نیز باید تحت مراقب افسران امنیتی همراه این تیم باشد تا راهکارهای فنی مورد نظر کادر فنی به راحتی به بیرون درز پیدا نکند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر برگزاری تمرینات را با حضور نفرات خاص امکان پذیر کرد.