یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

طبق نظر کارشناسان دولتی فضای سایبر سازمان ملل متحد، تهدیدات بالفعل و بالقوه در حوزه امنیت اطلاعات از جدی ترین چالش های قرن بیست و یکم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در نشست 17 سپتامبر سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، درخواست ایران برای عضویت دائم در این سازمان منطقه‌ای تأیید شد. اندیشکده شورای آتلانتیک در تحلیلی مدعی شده است که «از جمله مهمترین دلایل تلاش مسکو در راستای تأیید عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای این است که به احتمال زیاد، این نهاد، بستری را برای روسیه فراهم می کند تا روابط عمیق چین با ایران را زیر نظر بگیرد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

می‌توان آن را تنها ناشی از رویکرد دولت جدید تلقی کرد. اگرچه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای بدون برجام غیرممکن بود (به دلیل تحریم‌های شورای امنیت)، اما حتی انعقاد توافق هسته‌ای در سال 2015 نیز نتوانست درهای شانگهای را به روی تهران بگشاید، چراکه به طور غیرمنتظره‌ای تاجیکستان مخالفت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

گرگان - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بالارفتن هزینه های کاشت، داشت و برداشت، باید با توجه به نیاز داخل، برنج وارد شود تا کشاورز آسیب نبیند.

خبرگزاری میزان

هافبک ایتالیایی اینتر قرارداد خود را با این باشگاه 4 سال دیگر تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن برنج کشور معتقد ایران به هندوستان نفت میدهد اما برنج بی کیفیت دریافت میکند.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه از تولیدکنندگان داخلی ماشین‌آلات کشاورزی حمایت نشد و همه این عوامل دست به دست هم دادند که بحث مکانیزه کردن شالیزارهای برنج متوقف و فراموش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن برنج کشور گفت: به دلیل اعمال تحریم‌ها ما در ازای نفتی که به هندوستان می‌دهیم چاره‌ای جز این نداریم که برنج از این کشور وارد کنیم و از آنجایی‌که ما تنها از هندوستان می‌توانیم برنج وارد کنیم این کشور محصولات بی‌کیفیت خود را برای می‌فرستد.

خبرگزاری مهر

برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان کاراته کاهای 117 کشور طی دو هفته آینده راهی امارات خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ و آمار از بهترین گلزنان سال 2021 پرده برداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چند هفته پیش بود که جانی اینفانتینو در سفر به اورشلیم و دیدار با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم تل آویو ایده میزبانی مشترک اسرائیل با کشورهای عربی برای جام جهانی 2030 را مطرح کرد و حالا این فرضیه در حال جدی شدن است. به گزارش Uri Levy خبرنگار حوزه فوتبال خاورمیانه، رژیم تل آویو به صورت جدی میزبانی جام جهانی 2030 را بررسی می کند و آن ها به همراه کشورهای...

وب‌گاه مشرق نیوز

چند گزینه برای سرمربیگری بارسلونا و جانشینی رونالد کومان مطرح شده‌اند که می‌توان گفت با اختلاف بیشترین شانس را ژاوی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلاش ها برای تولید ارز دیجیتال ملی، اگرچه به نظر یک فرصت می‌رسد؛ اما طرحی است که اجرای آن، پیچیدگی های فنی خاص خود را دارد.