یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

الهلال، صدرنشین لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، پیش از از سرگیری بازی‌های خو مقابل الخلیج، در تعطیلات بین‌المللی اخیر با مصدومیت سه بازیکن سرشناس اخبار بدی دریافت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نتایج تکمیلی کادرپزشکی تیم ملی برزیل نشان داد که نیمار در جریان بازی با اروگوئه از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی با دو گلی که دیشب مقابل پرو به ثمر رساند رکورد دیگری ثبت کرد که احتمالا یکی از هم‌تیمی‌های سابقش را خیلی خوشحال نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پزشک تیم ملی برزیل برای اولین بار درباره مصدومیت او صحبت کرد و گفت او از ناحیه زانوی پای چپ دچار پیچ‌خوردگی شدید رباط‌های مفصل زانو شده است.

وب‌گاه ورزش سه

موندو دپورتیوو در ادعایی جنجالی مدعی شد فدراسیون فوتبال برزیل در صورت ناامید شدن از استخدام کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم ملی این کشور به سراغ ژوزه مورینیو خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار، فوق ستاره برزیلی، به مصدومیت احتمالا جدی زانویش که در بازی مقابل اروگوئه رخ داد در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی اینترمیامی تایید کرد که قصد دارد لوئیس سوارز را به این تیم منتقل کند تا دنیای فوتبال بار دیگر شاهد بازی مسی و سوارز در کنار هم باشند.

وب‌گاه ورزش سه

سفیان امرابط، مدافع منچستریونایتد، از تمرینات تیم ملی کشورش، مراکش برای بازی در مقابل لیبریا، به دلیل مصدومیت کناره گیری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس اعتراف کرد که هنوز نتوانسته در تیم ملی برزیل بازی‌هایش در رئال را تکرار کند و گفت اصلا مطابق انتظار نبوده است.

وب‌گاه فرارو

وضعیت نیمار هنگام خروج از ورزشگاه پس از مصدومیت در دیدار برزیل مقابل اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

در دیدار بین اروگوئه و برزیل وینیسیوس نتوانست کار خاصی انجام دهد و رونالد آرائوخو برنده دوئل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با حدف گل علی دایی در بازی برابر اکوادور به دلیل حضور تیم المپیک این کشور، لیونل مسی دو گل تا رسیدن به رکورد شهریار فوتبال ایران فاصله دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشک تیم ملی برزیل آخرین وضعیت مصدومیت نیمار را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم‌های تحت هدایت کارلوس کی‌روش دیگر مانند گذشته توانایی بسته نگه داشتن دروازه خود را ندارند و با نتایج عجیب شکست را پذیرا می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمار در دیدار با اروگوئه پس از تکل از پشت دلاکروز به زمین افتاد و در حالی که از ناحیه زانوی چپ احساس ناراحتی می‌کرد با برانکارد زمین را ترک کرد.