یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

افزایش استفاده از ارزهای ملی در میان اعضای بانک توسعه جدید با هدف کاهش تاثیر نوسانات ارز خارجی به جای دلارزدایی، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست داران بارسا پوزش خواست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، انوک گودونگوانا، وزیر دارایی آفریقای جنوبی، طی مصاحبه‌ای گفت بانک توسعه گروه بریکس که توسط کشور‌های عضو این گروه ایجاد شده باید روند تامین مالی و پرداخت وام به ارز‌های ملی را افزایش دهد و دلیل آن هم تحریم‌های غرب علیه روسیه به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه بریکس است. تا چند روز دیگر سران کشور‌های عضو گروه بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای...

وب‌گاه فرارو

در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت دیشب رونالد آرائوخو بار دیگر ثابت کرد که پست اصلی او دفاع راست نیست و بهتر است ژاوی از او در قلب دفاع استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه 86 گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی چاره‌ای جز تغییر راهبرد در اجرای نقشه‌های شوم خود علیه ایران عزیز و این ملت قدرشناس و بصیر ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شناورهای نیروی دریایی ارتش پس از هر مأموریت و در هر دوره مشخص به تجهیزات به‌روز و جدیدی مجهز می‌شوند، در این بین تجهیز ناوشکن دنا پس از مأموریت طولانی‌مدت اخیر، به موشک‌های پدافندی عمودپرتاب یکی از گزینه‌های اصلی برای ارتقای این ناو است.

خبرگزاری تسنیم

بانوی پیر با خرید بازیکنی جوان از تیم فوتبال والنسیای اسپانیا، خط دفاعی خود را تقویت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد فاکندو گونزالس، دفاع وسط اروگوئه‌ای والنسیا را با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور از دمای شدید تابستانی نیمکره شمالی، کشورهای مخروط جنوبی مانند شیلی و آرژانتین نیز گرمای بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنند اما در میانه فصلی که قرار است زمستان آنها باشد.

وب‌گاه گسترش

توسعه‌دهندگان تتر قرار است کتابخانه جاوا اسکریپت خلاقانه‌ای را منتشر کنند که برای تسهیل انتقال دستورات و سیگنال‌ها به سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین، از جمله WhatsMiner، AvalonMiner و Antminer، ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن کامرانی فر دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال از شکایتش به کمیته استیناف به خاطر محرومیت 3 ساله اش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت:«ماموریت غیرممکن»؛ این اصطلاحی بود که پیش از آغاز ماموریت ناوگروه 360، اکثر دریانوردان و تحلیلگران نظامی درخصوص دور زدن کره زمین توسط ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران بکار می‌بردند، اما دریانوردان نیروی دریایی آن را ممکن کردند.