یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اریک تن‌هاخ:/ عصبانیت رشفورد سیتی را به آتش می‌کشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اریک تن‌هاخ:/ عصبانیت رشفورد سیتی را به آتش می‌کشد!

اریک تن‌هاخ با حمایت از مارکوس رشفورد گفت او خشم ناشی از دعوت نشدن به تیم ملی را برای درخشش در بازی با سیتی به کار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس‌فردا در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، می‌رود. این آخرین فرصت اریک تن‌هاخ و یونایتد برای فتح جام در فصل جاری خواهد بود ولی گواردیولا و سیتی هم قصد ندارند فرصت دوگانه را از دست بدهند.

اریک تن‌هاخ در نشست خبری امروز خود درباره بازی با منچسترسیتی صحبت کرد. او در عین حال به حمایت از ستاره تیمش مارکوس رشفورد پرداخت که در فهرست اولیه تیم ملی انگلیس نام او مشاهده نمی‌شد.

رشفورد واقعا فصل بدی را پشت سر گذاشته است. او که فصل گذشته 30 گل برای شیاطین سرخ زده بود یک فصل پر از ناکامی را پشت سر گذاشته ولی تن‌هاخ معتقد است او حتما شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را داشت.

سرمربی منچسترسیتی گفت رشفورد از دعوت نشدن به تیم ملی به حق عصبانی است و این عصبانیت را در دیدار با سیتی برای درخشیدن و پیروز کردن یونایتد به کار خواهد بست.

سرمربی منچسترسیتی در این نشست خبری گفت:" ما در فینال جام حذفی به میدان می‌رویم که فینالی بزرگ است. حتی با اینکه در این فصل هیچ چیز مطابق میل ما پیش نرفت ولی این فینال همچنان برای ما یک فرصت بزرگ است. می‌دانیم که پیروز شدن مقابل سیتی هیچوقت ساده نبوده ولی این فرصت بزرگ ما است. با تمام قوا برای استفاده از این فرصت به میدان می‌رویم. ما به خودمان باور داریم، مثل کاری که فصل گذشته کردیم و در همین فصل بارها جلوی تیمهای بزرگ تکرار کردیم. ما مقابل سیتی بهترین فوتبال‌مان را بازی می‌کنیم و من انتظار دارم روز شنبه از یونایتد لذت ببرم".

سرمربی شیاطین سرخ درباره رشفورد گفت:" مارکوس شرایط خوبی دارد. در فوتبال هر ستاره‌ای فراز و نشیب وجود دارد. او حتما می‌توانست دعوت شود و این عصبانیت را شنبه به عنوان انگیزه برای درخشیدن به کار خواهد گرفت. مارکوس شنبه باید با پاهایش صحبت کند. او پسری بسیار باهوش است که دوران فوتبالی درخشانی داشته. من مطمئنم از این روزها عبور می‌کند و گلهای بیشتری خواهد زد".

اریک تن‌هاخ:/ عصبانیت رشفورد سیتی را به آتش می‌کشد! 2