سه‌شنبه 12 تیر 1403

از انتقاد از VAR تا خوش‌شانسی آلمان / بازتاب پیروزی آلمان: این یک بازی کلاسیک اروپایی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از انتقاد از VAR تا خوش‌شانسی آلمان / بازتاب پیروزی آلمان: این یک بازی کلاسیک اروپایی بود

پیروزی 2-0 آلمان مقابل دانمارک در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته و از آن به عنوان یک جدال کلاسیک در تاریخ یورو یاد می‌شود.

به گزارش "ورزش جدید"، دیدار دیشب آلمان و دانمارک همه جزئیات لازم برای تبدیل شدن به یک مسابقه تاریخی را داشت. رعد و برق و تگرگ، باران سیل‌آسا، قطع مسابقه، تصمیم‌های بحث‌برانگیز داوری و در نهایت صعود آلمان به مرحله یک‌چهارم نهایی یک تورنمنت بزرگ بعد از هشت سال.

با این اوصاف می‌شد حدس زد که این مسابقه بازتاب گسترده‌ای در روزنامه‌ها و رسانه‌های ورزشی دنیا خواهد داشت.

انگلیس سان: آلمان‌ها صاعقه و باران سیل‌آسا را پشت سر گذاشتند و در نهایت به مدد وی‌ای‌آر موفق شدند پرآشوب‌ترین دوئل یورو را با پیروزی پشت سر بگذارند. این یک کلاسیک اروپایی است.

دیلی میرر: آلمان دیشب نشان داد که شانس لازم برای قهرمانی را دارد. برای بالا بردن جام در یک تورنمنت بزرگ شما باید شانس هم داشته باشید و دیشب مشخص شد که الهه شانس امسال با آلمان یار است.

گاردین: دیدار عجیب و غریب و گاهی جذاب آلمان و دانمارک ابتدا توسط دست طبیعت متوقف شد و بعد دست تکنولوژی به مدد ژرمن‌ها آمد تا کار را به نفع‌شان تمام کند. دستی که دارد فوتبال را نابود می‌کند. آلمان حالا می‌تواند به یک داستان پریان تابستانی دل خوش باشد و قهرمانی برای آنها دور از دسترس نیست.

دانمارک بی‌تی: دانمارک در میانه صاعقه و باران در دورتموند به شکلی باشکوه از یورو خداحافظی کرد. با اینحال حالا وقت پرسیدن سوالهای سخت از تیم ملی است.

ییلاندز پوستن: آلمان به راحتی دانمارک را از تورنمنت اخراج کرد. نفر به نفر آلمان‌ها از بازیکنان دانمارک بهتر بودند. ما بدون حتی یک برد با یورو خداحافظی کردیم و این حق‌مان بود.

ایتالیا گاتزتا دلو اسپورت: شب عجیب و غریب آندرسن. چند لحظه بعد از آنکه این مدافع به خاطر جلو افتادن تیمش شادی می‌کرد پنالتی بدی به آلمان داد تا دانمارک حذف شود.

توتو اسپورت: آلمان با اقتدار به یک‌چهارم رفت. هاورتز و موسیالا بازیکنان دانمارک را به هتل فرستادند تا چمدان‌هایشان را ببندند.

فرانسه اکیپ: دیدار دیشب آلمان و دانمارک فرصت درخشش وی‌ای‌آر بود. تکنولوژی دو بار مهم‌ترین تصمیم‌های بازی را گرفت تا آلمان با حذف دانمارک راهی یک چهارم شود.

لوپاریزین: دیدار عجیب و غریب و تماشایی دانمارک و آلمان را ژرمن‌ها با پیروزی پشت سر گذاشتند. این بازی در خاطره ما خواهد ماند.

اسپانیا مارکا: آلمان از دل طوفان صعود کرد. تیم میزبان از پس تیم خیلی خوب دانمارک برآمد. سیوهای عالی اشمایکل در نهایت نتوانست به شگفتی ختم شود.

آ اس: دانمارک شجاعانه بازی کرد و وی‌ای‌آر برد را به آلمان تقدیم کرد. وی‌ای‌آر گل دانمارک را رد کرد و یک پنالتی به آلمان داد. هر چند آندرسون هم نقش مهمی در حذف دانمارک داشت و چهره تراژیک این تیم بود.

از انتقاد از VAR تا خوش‌شانسی آلمان / بازتاب پیروزی آلمان: این یک بازی کلاسیک اروپایی بود 2