سه‌شنبه 8 آبان 1403

از بچگی کریستیانو را می‌پرستیدم / این ستاره یونایتد هنوز به یاد رونالدو است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از بچگی کریستیانو را می‌پرستیدم / این ستاره یونایتد هنوز به یاد رونالدو است!

آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد از کریستیانو رونالدو به عنوان پدیده‌ای دست‌نیافتنی یاد کرده و می‌گوید اولین دیدارش با اسطوره پرتغالی برای او اتفاقی رویایی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر جنجالی منچستریونایتد، این روزها تلاش می‌کند بعد از تنش‌های اخیری که با آنها مواجه بود روی فوتبال تمرکز کرده و جایگاهش را به عنوان یکی از ستاره‌های تیم اریک تن‌هاخ تثبیت کند.

او امروز در یک مصاحبه به اولین دیدارش با کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت از کودکی رونالدو را بزرگترین الگوی فوتبالی‌اش می‌دانسته و باورش نمی‌شده اسطوره پرتغالی را از نزدیک می‌بیند.

آنتونی در سپتامبر 2022 از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و هم‌تیمی رونالدو شد. ستاره پرتغالی آن روزها دومین دوره حضورش در یونایتد را پشت سر می‌گذاشت اما دو ماه بعد تنش در رابطه او و شیاطین سرخ به اوج رسید و در نهایت رونالدو با توافق مشترک یونایتد را ترک کرد و راهی عربستان شد تا پیراهن النصر را به تن کند. به این ترتیب دوران هم‌تیمی بودن آنتونی با ستاره محبوبش تنها دو ماه طول کشید.

وینگر برزیلی امروز در گفتگو با یونایتد استند از خاطر‌ه اولین دیدارش با رونالدو گفت:" بچه که بودم رونالدو را می‌پرستیدم. باورتان نمی‌شود چقدر دوستش داشتم. این مرد یک پدیده است. فراتر از پدیده. وقتی دیدمش رویام به واقعیت تبدیل شد".

از بچگی کریستیانو را می‌پرستیدم / این ستاره یونایتد هنوز به یاد رونالدو است! 2