چهارشنبه 18 مهر 1403

از دخیا و بونو تا شزنی و چند گزینه دیگر!/ لیست پرستاره: راه‌حل بایرن برای معضل بزرگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از دخیا و بونو تا شزنی و چند گزینه دیگر!/ لیست پرستاره: راه‌حل بایرن برای معضل بزرگ

در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان مذاکره با بایرن مونیخ برای انتقال یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی این باشگاه، را آغاز کرده است. برخلاف برخی شایعات هنوز هیچ توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفته است اما احتمال جدایی زومر و حضورش در اینتر خیلی بالاست.

هزینه انتقال زومر به اینترمیلان تنها مشکل این باشگاه با بایرنی ها نیست. باشگاه آلمانی با توجه به اینکه مصدومیت مانوئل نویر کاملا رفع نشده به دنبال این است تا پیش از قطعی شدن خروج زومر یک دروازه بان دیگر علاوه بر سون اولریش به خدمت بگیرد.

8 دروازه بان توسط کمیته نقل و انتقالات بایرن مونیخ به رهبری کریستین دریسن، مدیرعامل باشگاه تعیین و از میان آنها 2 گزینه برای مذاکرات نهایی انتخاب شدند.

جورجی مامارداشویلی 22 ساله که تا سال 2027 با والنسیا قرار دارد در کنار دیوید رایا، دروازه بان 27 ساله برنتفورد که تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد 2 گزینه اصلی بایرنی ها هستند. به گزارش بیلد تنها مشکل بایرن برای جذب این دو دروزه بان رقم های بالایی (25-30 میلیون یورو) است که باید برای خریدشان پرداخت کند. در همین راستا احتمال انتقال قرضی رایا نیز وجود دارد.

یاسین بونو از سویا، روبرت سانچز از برایتون، کامیل گرابارا از کپنهاگ، داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد و وویژیک شزنی از یوونتوس دیگر گزینه هایی هستند که به گفته بیلد بایرن هنوز آنها را نیز برای پست دروازه بان زیر نظر دارد.

از دخیا و بونو تا شزنی و چند گزینه دیگر!/ لیست پرستاره: راه‌حل بایرن برای معضل بزرگ 2