دوشنبه 16 مهر 1403

از دست تو خسته‌ایم / این چه شادی گلی بود! ناامیدمان کردی وینی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از دست تو خسته‌ایم / این چه شادی گلی بود! ناامیدمان کردی وینی

پدراگ میاتوویچ به شدت از شادی گل وینیسیوس برابر سوسیداد انتقاد کرد و گفت او باید روش دیگری را انتخاب کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس بعد از دو نمایش ضعیف در تیم ملی برزیل به رئال برگشت و دیشب توانست گل اول رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سوسیداد کند. گلی که مسیر برای برد رئال را هموار کرد. او با گرفتن یک پنالتی دیگر، زمینه را برای گلزنی امباپه نیز فراهم کرد تا برد رئال قطعی شود.

بعد از حواشی مصاحبه او با CNN که در آن گفته بود بهتر است میزبانی جام جهانی از اسپانیا گرفته شود، او با شادی گلش برابر سوسیداد جنجال جدیدی رقم زد. وینیسیوس هواداران حاضر در ورزشگاه را به سکوت دعوت کرد.

پدراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال، از این حرکت وینیسیوس راضی نبود و گفت: «او باید قدم اول را برای بهبود شرایط موجود بردارد اما می‌بینیم که شادی گلش حاشیه‌ساز می‌شود. همه ما از این گل خوشحال شدیم اما از جشن گل بسیار ناامید شدیم. وینیسیوس چرا این کار را می‌کند؟ این اتفاقات به او صدمه بیشتری خواهد زد و با این جشن مردم را تحریک کرد. این راه درستی نیست که وینی انتخاب کرده است. انگار او به سمت خانه خودش سنگ پرتاب می‌کند. با خیلی از رئالی‌ها حرف زده‌ام و می‌گویند در عین حال که وینی را دوست دارند، از این حرکات او خسته شده‌اند.»

از دست تو خسته‌ایم / این چه شادی گلی بود! ناامیدمان کردی وینی 2
از دست تو خسته‌ایم / این چه شادی گلی بود! ناامیدمان کردی وینی 3
از دست تو خسته‌ایم / این چه شادی گلی بود! ناامیدمان کردی وینی 4