یک‌شنبه 15 مهر 1403

از دعوت کاپیتان بی تیم تا شگفتی با مدافع جوان برای ازبکستان و قطر

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
از دعوت کاپیتان بی تیم تا شگفتی با مدافع جوان برای ازبکستان و قطر

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و قطر منتشر شد تا امیر قلعه نویی یک شگفتی و چند تصمیم بزرگ برای بازی های حساس مهرماه بگیرد.

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و قطر منتشر شد تا امیر قلعه نویی یک شگفتی و چند تصمیم بزرگ برای بازی های حساس مهرماه بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و قطر شامل 27 نفر شد تا مورد تحلیل قرار بگیرد. بدون شک امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بهتر از هر کارشناسی از اهمیت نتیجه دو دیدار پیش رو در مسیر صعود تیمش به رقابت‌های جام جهانی 2026 باخبر است تا همراه با دستیاران خود دقت ویژه ای در دعوت از نفرات کرده باشد.

10 لژیونر و کاپیتان بی تیم!

کادرفنی تیم ملی ایران برای دو بازی حساس مهرماه تصمیم به دعوت از 10 بازیکن لژیونر گرفت تا سهمیه لیگ برتر فوتبال ایران 16 نفر باشد و یک بازیکن نیز همچنان وضعیت مبهمی در تعیین تیم باشگاهی خود داشته باشد. علیرضا جهانبخش که بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازو می‌بندد همچنان تیم باشگاهی خود را انتخاب نکرده است تا بدون تیم به اردو دعوت شود و به عنوان سهمیه آزاد منتظر پیشنهاد ویژه برای حضور در باشگاهی جدید است.

دروازه بان جوان خط خورد یک گمنام آمد

آرشا شکوری دروازه بان جوان هوادار در اردوی مهرماه تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد اما قلعه نویی تصمیم گرفت با اضافه کردن اسم محمدمهدی زارع مدافع گل گهر سیرجان که عملکرد مطلوبی در هفته‌های ابتدایی داشته است شگفتی سازی کند.

بازگشت حسین نژاد و غیبت سحرخیزان

قلعه نویی پس از انتقاداتی که بابت عدم دعوت از جواد حسین نژاد و سعید سحرخیزان به دلیل عدم حضور در اردوی تابستانی تیم ملی ایران تحمل کرد این بار تصمیم به دعوت از حسین نژاد گرفت اما سحرخیزان با وجود گلزنی نتوانست جایی در بین بازیکنان بزرگ خط حمله داشته باشد.

خلیل زاده همچنان هست کنعانی زادگان خط خورد

آسیب دیدگی محمدحسین کنعانی زادگان در بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان باعث خط خوردن او از لیست تیم ملی ایران شد اما قلعه نویی با وجود عملکرد نامطلوب شجاع خلیل زاده در بازی امشب تراکتور تبریز مقابل فولاد و پا به سن گذاشتن این بازیکن همچنان او را در اردو حفظ کند.

قلعه نویی به جای کنعانی زادگان محمد دانشگر را دعوت کرد تا او شانس حضور دوباره با پیراهن تیم ملی ایران را پیدا کند.

صیادمنش و آقایی پور خط خوردند

اللهیار صیادمنش و جواد آقایی پور دو بازیکن دیگری هستند که نسبت به اردوی قبلی تیم ملی ایران حضور ندارند تا علاوه بر حضور امثال زارع و حسین نژاد، درخشش امیرحسین حسین زاده در ترکیب تراکتور باعث حضور مجددش پس از دوره‌ای غیبت در اردوی تیم ملی شود.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان و قطر به ترتیب در 19 و 24 مهرماه سال جاری در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 بازی می‌کند. ملی پوشان فوتبال ایران دو بازی قبلی خود مقابل قرقیزستان و امارات را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشتند تا هم اکنون با 6 امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم گروه A قرار بگیرد.

از دعوت کاپیتان بی تیم تا شگفتی با مدافع جوان برای ازبکستان و قطر 2
از دعوت کاپیتان بی تیم تا شگفتی با مدافع جوان برای ازبکستان و قطر 3
از دعوت کاپیتان بی تیم تا شگفتی با مدافع جوان برای ازبکستان و قطر 4