سه‌شنبه 10 مهر 1403

از نظر فنی همچنان جزو برترین‌های لیگ هستیم / مهربان: روزهای خوب شمس آذر هم به زودی خواهد رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از نظر فنی همچنان جزو برترین‌های لیگ هستیم / مهربان: روزهای خوب شمس آذر هم به زودی خواهد رسید

مربی گلرهای شمس آذر با اشاره به کلین شیت دروازه‌بانش مدعی است آنها بار دیگر قادر خواهند بود روند فصل گذشته را تکرار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در فصل گذشته موفق شد عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد و به همین منظور در این فصل هم انتظار بالایی از این تیم می‌رود. آنها در بخش دروازه نیز با معرفی علیرضا جعفرپور دروازه‌بان جوان خود که با ثبت کلین‌شیت‌های پیاپی پا به پای دیگر ستاره‌ها در این پست پیش رفت، نمایش خوبی به جا گذاشتند. دروازه‌بانی که در این فصل راهی ملوان بندرانزلی شده تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد.

این تیم اما در این فصل تنها یک کلین شیت ثبت کرده و برابر نساجی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. محمد امین رضایی دروازه‌بان این فصل شمس آذر که علیرغم واکنش‌های خوبی که داشته و استعدادی که از خود به نمایش گذاشته، تنها در جدال با نساجی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

شهرام مهربان مربی گلرهای شمس آذر درباره وضعیت این تیم پیش از دیدار با مس رفسنجان می‌گوید: عملکرد شمس آذر در فصل گذشته طبیعی است که انتظارات را بالا برده است. با این حال چیزی که وجود دارد این است که علیرغم تغییرات زیادی که داشتیم و دیر شروع شدن تمرینات تیم، از نظر فنی و فوتبالی همچنان جزو بهترین‌های لیگ محسوب می‌شویم. تیمی جوان در اختیار داریم که برای اینکه فلسفه فکری و تاکتیکی آقای دقیقی کاملا روی آن سوار شود نیازمند زمان است. مسلما روزهای خوب شمس آذر خیلی زود خواهد آمد و در این مسیر نیازمند حمایت بیشتر هواداران خواهیم بود.

او درباره روند دروازه تیمش نیز گفت: خب ما در این پست تاثیرگذار هم تغییر داشته‌ایم. جعفرپور استعداد خوبی است که در این فصل راهی ملوان شد و مزد زحمات خود را گرفت. با این حال ما محمدامین رضایی را در اختیار داریم که از نظر فنی چیزی کم ندارد و مسلما خیلی بهتر از این نیز می‌تواند باشد. عکس‌العمل‌های خوبی داشته و استعداد فوق العاده‌ای دارد و کاملا به آینده او امیدوار هستیم و مطمئنا قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را رقم بزند. در کنار او دیگر دروازه‌بانان ما هم هستند و کار را دنبال می‌کنند و مشکلی از این حیث نداریم.

مهربان درباره اینکه تا اینجای فصل تنها یک کلین شیت ثبت کرده‌اند گفت: موضوع کلین شیت به نوبه خود و به تنهایی مطرح نیست. باید عملکرد کلی هر دروازه بان را در نظر گرفت. رضایی تا به اینجا کم اشتباه و با اعتمادبنفس بوده و مسلما باید با قدرت و تمرکز بیشتری هم کار کند و روزهای خوبی را شکل دهد. او و دیگر دروازه‌بانان جوان تیم حرف‌های زیادی در ادامه برای گفتن خواهند داشت و روزهای خوبی را در شمس آذر دنبال می‌کنند و مشکلی از این بابت نداریم.

مربی دروازه‌بانان شمس آذر درباره بازی این هفته مقابل مس رفسنجان گفت: حریف قدرتمندی روبروی ما قرار دارد و از عناصر تهاجمی خوبی برخوردار است. مسلما روی عملکرد آنها در بخش هجومی کار خواهیم کرد و امیدواریم دومین کلین شیت ما این بار با یک برد ارزشمند و شیرین همراه باشد و بار دیگر رفسنجان را با خاطره‌ای شیرین ترک کنیم.

از نظر فنی همچنان جزو برترین‌های لیگ هستیم / مهربان: روزهای خوب شمس آذر هم به زودی خواهد رسید 2