دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

از ویزیت رایگان بیماران تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی / بیش از 95 برنامه متنوع ویژه هفته بسیج در طرقبه شاندیز اجرا می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
از ویزیت رایگان بیماران تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی / بیش از 95 برنامه متنوع ویژه هفته بسیج در طرقبه شاندیز اجرا می شود

پسندیده گفت: در طول هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز بیش از 95 عنوان برنامه متنوع با محوریت جهاد تبین در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روح الله پسندیده در گفت‌وگو با صبح توس در طرقبه شاندیز با اشاره به فرارسیدن هفته پربرکت بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیجی که در این ایام در راستای دفاع از ناموس و امنیت مردم به شهادت رسیدند، بیان کرد: قطعاً دشمنان این مرز و بوم و فریب خوردگان داخلی نمی‌توانند خللی در اراده و ایستادگی مردم در مقابل فتنه گران و دشمنان این نظام به وجود آورند.

وی تصریح کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با روحیه بسیجی و بصیرت والای خودشان همچون گذشته بساط فتنه‌گران را درهم می پیچند و امید آنانی را که برای جدایی این ملت از امام و آرمان های شهدا و انقلابشان تلاش می‌کنند ناامید و مایوس خواهند کرد. فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که با عنوان "بسیج خدمتگزار ملت ایران" نامگذاری شده است، اظهار کرد: در راستای روحیه خدمت رسانی بسیج، در هفته پربرکت بسیج که از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه ادامه دارد بیش از 95 عنوان برنامه متنوع با محوریت جهاد تبین در سطح شهرستان طرقبه شاندیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی شهرستان در قالب 90 گروه جهادی در گذشته و حال، بیان کرد: بهره برداری از چند طرح در هفته بسیج از جمله بهسازی در چندین مدرسه، بازسازی خانه معسرین، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح غرفه صنایع دستی و ارائه محصولات کارآفرینان بسیجی، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی، اهدای کمک جهیزیه به خانواده های نیازمند و کم برخوردار در سطح شهرستان طرقبه شاندیز از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده بسیج سازندگی سپاه طرقبه شاندیز در طول هفته پربرکت بسیج است.

پسندیده ضمن اشاره به افتتاح پایگاه تخصصی عفاف و حجاب در شهرستان، اظهار کرد: برگزاری بیش از 4 یادواره شهید و بزرگداشت شهدای حملات تروریستی اخیر و شهدا امنیت، اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، شروع طرح مطالعاتی با موضوع جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب نیز از جمله برنامه های هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان و نوجوانان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، اختتامیه مسابقات ورزشی با عنوان" لیگ مثبت انرژی" ویژه دانش آموزان دختر و پسر شهرستان طرقبه شاندیز که از هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده است از دیگر برنامه های جذاب برای دانش آموزان شهرستان در طول هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر ادارات به مردم، حضور تیم‌های تخصصی بسیج ادارات در قالب دهگردشی و رفع مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان است، عطر افشانی گلزار شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، میقات الصالحین و حضور حلقات صالحین بسیج در نماز دشمن شکن جمعه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایش اقتدار بسیجیان در پنجم آذرماه، بیان کرد: تقدیر از جهادگران و کارآفرینان بسیجی، تجلیل از فعالان علمی و نخبگان بسیجی، ورزشکاران، فرماندهان، پیشکسوتان بسیجی و برگزیدگان اقشار بسیج از دیگر برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

پسندیده خاطر نشان کرد: اجرای گشت های رضویون، اکران فیلم، برگزاری نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان هم از برنامه های مشترک در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در طول هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام /

از ویزیت رایگان بیماران تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی / بیش از 95 برنامه متنوع ویژه هفته بسیج در طرقبه شاندیز اجرا می شود 2