دوشنبه 28 خرداد 1403

از 60 متری وقتی همه درگیر آبی و قرمز بودیم / زیباترین گل فصل لیگ را ندیدید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از 60 متری وقتی همه درگیر آبی و قرمز بودیم / زیباترین گل فصل لیگ را ندیدید!

مهاجم تعویضی آلومینیوم زیباترین گل این هفته و یکی از تماشایی ترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش‌سه"، در این فصل دو گل تماشایی از میانه زمین توسط امیر نوری در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس و فریبرز گرامی در هفته بیست و ششم در بازی ذوب آهن مقابل پیکان به ثمر رسیده بود، اما بدون شک تماشایی تر از هر دو گل قبلی را امروز محمدامین کاظمیمان در دیدار آلومینیوم برابر گل گهر سیرجان به ثمر رساند.

ویدئو: 333613

امین کاظمیان که برخلاف دیدارهای قبل دور از ترکیب بود و مقابل گل گهر از روی نیمکت کار را آغاز کرد، در شروع نیمه دوم جای محمدمهدی لطفی را گرفت تا نخسین تعویضی آلومینیوم باشد.

این بازیکن کرمانی که انگیزه در تقابل تیم استان خود داشت، نمایش پرتلاشی در خط حمله تیمش مقابل گل گهر سیرجان ارائه داد و بارها خط دفاعی این تیم را با حرکات سریع خود آزار داد که پس از یک شوت خطرناک توانست در دقیقه 91 یک سوپرگل به ثمر برساند.

کاظمیان در شروع وقت های تلف دفع توپ بهروز نوروزی فرد را در مقابل محوطه جریمه خودی گرفت و با دو دریبل دیدنی خودش را به قوس میانه زمین خودی رساند که شوت پای چپ استثنایی او از بالای سر محمدرضا اخباری عبور کرد و به تور دروازه رسید.

کاظمیان با دید عالی روی خروج اشتباه محمدرضا اخباری یک شوت فوق العاده از زمین خودی زد تا گل سوم آلومینیوم بزند و خیال‌شان را بابت کسب سه امتیاز مهم راحت کند.

از 60 متری وقتی همه درگیر آبی و قرمز بودیم / زیباترین گل فصل لیگ را ندیدید! 2
از 60 متری وقتی همه درگیر آبی و قرمز بودیم / زیباترین گل فصل لیگ را ندیدید! 3