چهارشنبه 4 مهر 1403

استادیوم اراک، جولانگاه رامین رضاییان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استادیوم اراک، جولانگاه رامین رضاییان!

با توجه به غیبت اورونوف، رضاییان روز متفاوتی را تجربه می‌کند.

به گزارش ورزش سه، با توجه به غیبت ارونوف رامین رضاییان بازی متفاوتی را تجربه خواهد کرد و مسئولیت دفاعی کمتر و فعالیت بیشتری در فاز هجومی خواهد داشت که این اتفاق باب میل او خواهد بود.

اوستون اورونوف ستاره جوان و درخشان پرسپولیس که با حرکات انفجاری و پا به توپ سریع خود خط دفاعی تیم‌های لیگ برتری و حتی در بازی مقابل الاهلی توانایی خود را نشان داد می‌توانست مسئولیت متفاوتی را دوش رضاییان بگذارد که با حضور بیشتر در خط دفاعی این بازیکن را مهار کند اما غیبت ستاره ازبکستانی شرایط متفاوتی را برای رامین رقم زده است.

پرسپولیس در جناح چپ میلاد محمدی و وحید امیری را در اختیار دارد که تجربه بالایی را همراه خود به دربی خواهند آورد اما سبک متفاوت بازی آنها نسبت به اورونوف و نداشتن چابکی کافی به اندازه اورونوف، فرصت بیشتری در اختیار رضاییان قرار می‌دهد که با خیال آسوده‌تری در حملات شرکت کند.

ضمن اینکه استقلال در سمت راست محمدحسین اسلامی را هم در اختیار دارد که می‌تواند از تکنیک بالای خود استفاده کند و بازیکنان جناح چپ پرسپولیس را مجبور به دفاع دونفره کند و بازگشت وحید امیری به خط دفاعی از قدرت هجومی پرسپولیس کم خواهد کرد.

رضاییان در این مسابقه انگیزه وِیژه‌ای برای تقابل با پرسپولیس دارد و رویاهای زیادی را در سر خود مرور کرده است!

استادیوم اراک، جولانگاه رامین رضاییان! 2