دوشنبه 23 مهر 1403

استاندار خراسان جنوبی: سرنوشت قدس و مسلمانان پیوند عمیق دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار خراسان جنوبی: سرنوشت قدس و مسلمانان پیوند عمیق دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوند عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گشت تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

وی افزود: روز قدس، روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امسال و در بزرگداشت این روز بزرگ، مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه خراسان جنوبی ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) تجدید پیمان می‌کنند و به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران عالم اعلام می‌دارند.

وی اظهار داشت: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان خراسان جنوبی، فرارسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسالت دارم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*