یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان تهران

استان تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان استان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند. نمایندگان استان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند. به گزارش عرشه آنلاین، سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان استان تهران در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور درباره هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا 31 اردیبهشت 1403 تمدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: نمایشگاه دستاوردها باید در فضای گسترده‌تر برگزار شود تا مردم و خیرین باید در جریان قرار بگیرند که جریان سنتی وقف جای خود را به جریان پیشرو در جهت نیازهای جامعه داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اجرای طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن در 10 استان توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: 75 هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات 11 اسفندماه 1402 را برگزار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین دوره اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا از صبح روز 7 اردیبهشت آغاز می‌شود و مدیران خودرو 777 نیز به عنوان تنها نماینده صنعت خودرو کشور در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور دارد.

خبرگزاری میزان

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: 75 هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات 11 اسفندماه 1402 را برگزار کردند.

خبرگزاری تسنیم

تورنمنت زیر 12 سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود. در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از صدور 697 مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت: ادعای استفاده از «گاز خنده» در قلیان اکسیژن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که صحت ندارد.