شنبه 9 تیر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

درویش گفت: آینده اینگونه است که باید سبک زندگی را تغییر دهیم وگرنه باید برای شرایط وخیم تر مانند اصفهان و سمنان و یزد آماده شویم. زیرا سبک زندگی که مردم آن مناطق داشته اند باید به مرور کنار گذاشته شود.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله پنجم اردوی تیم ملی جودو مردان از امروز شنبه چهارم مردادماه سال 1402 آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار طرح بهداشتی در هفته دولت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه خبر داد و اعلام کرد: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما فردا سه استان خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات مازندران را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

مدیران‌کل برتر زندان‌های کشور در دومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها (یادبود شهید لاجوردی) معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 95 درصد هزینه درمان در طرح سلامت خانواده توسط دولت پرداخت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«معین یوسفی‌نیا» رتبه چهار کنکور ریاضی امسال است که می‌گوید در برخی روز‌ها تنها 2 تا 4 ساعت درس خوانده است. او که می‌خواهد رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب کند، می‌گوید؛ چندان برنامه‌ای برای مهاجرت ندارد و آینده خود را عضو هیات علمی همین دانشگاه تصور می‌کند. آقای یوسفی‌نیا به پرسش‌هایی که چندان مرتبط با کنکور نیستند علاقه چندانی ندارد و می‌گوید؛ خیلی فرد سیاسی‌ای نیست و هنوز چندان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با رتبه‌های برتر کنکور سراسری 1402 داشته است که در ادامه می‌خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین همایش روز ملی یوزپلنگ ایرانی صبح روز یکشنبه 29 مردادماه در شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه 1402، بیش از 482 هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود 238 هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

مراسم تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی که در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد و به همت سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار گردید از 6 نفر از برترین‌های فنی و حرفه‌ای مدال آوران ملی و استانی در مهارت‌های مختلف تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز طی روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز طی روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از پرداخت بیش از 482 هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود 238 هزار نفر از زوجین در سال جاری توسط شبکه بانکی کشور خبر داد.