پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که با سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان یکی از محله‌های تهران کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با تاکید بر نقش بی‌بدیل مشارکت مردمی در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی الگویی بی نظیر از مشارکت مردم است و این مشارکت همه‌جانبه، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و استمرار نظام اسلامی بوده است. امام خمینی (ره) با اصرار بر اینکه همه ساختار‌های نظام باید به رأی و اراده مردم سپرده شود، نشان...

خبرگزاری مهر

شرایط ارائه خوابگاه 122 دانشگاه تحت نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت اعلام شد. بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کردند تعهدی در ارائه خوابگاه ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو ماه از عمر مجلس دوازدهم گذشته بود که چند کمیسیون برای مجلس دوازدهم دردسر شد. اعضای کمیسیون فرهنگی و قضایی و حقوقی به حد نصاب نرسیده بودند و بر این اساس اجازه نداشتند تا به صورت قانونی فعالیت خود را شروع و جلسات‌شان را آغاز کنند.

خبرگزاری میزان

صبحگاه مشترک عهد سربازی نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وب‌گاه الف

قیمت جدید دام زنده در تهران و سایر استان‌های کشور مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

صبحگاه مشترک «عهد سربازی» به منظور تجدید بیعت نیرو‌های مسلح با امام زمان (عج)، صبح امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در تهران و سایر استان‌های کشور مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید دام زنده در 21 شهریور ماه به شرح جدول ها زیر اعلام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب اظهارداشت: در بازه زمانی یاد شده شاخص اهدای مستمر در کل کشور به بیش از 55 درصد رسید که نزدیک به 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت و بیش از 15 درصد اهدا کنندگان را اهدا اولی‌ها تشکیل دادند. همچنین درصد اهدا کنندگان با سابقه که اقدام به اهدای خون کرده اند، حدود 30 درصد بود و شاخص اهدای بانوان با وجود شیب ملایم...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رشد 5 درصدی اهدای خون در کشور نسبت به سال گذشته گفت: تهران از مصرف‌کنندگان عمده خون و فرآورده های آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از افزایش 5 درصدی اهدای خون در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر دا.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش‌آموزان در مهرماه و شناورسازی ساعت کار ادارات توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم گفت: با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی به خانواده‌ها، برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر «گُل» و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.