شنبه 22 اردیبهشت 1403

استان مرکزی

استان مرکزی

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: بازی 2 تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) بدون حضور هواداران تیم اراکی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بنابر اعلام هیات فوتبال استان مرکزی لغو شد.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام این استان پس از 41 سال شناسایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14 هنرمند راه‌یافته به جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی که در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت، معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام دبیر جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی، 14 نفر از برگزیدگان این دوره جشنواره در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

وب‌گاه گسترش

آمارها حکایت از کاهش موجودی آب در 31 سد کشور را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از بازیگران تلویزیونی در صفخه شخصی اش از بالا رفتن قبض برقش عصبانی بود و از این وضعیت شاکی بود. مجید واشقانی؛ آقازاده سریال هفت سر اژدها در ششمین روز از خرداد ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او عضو یک خانواده چهار نفره است و فرزند اول بوده و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که در حیطه ورزش مشغول است. به گزارش عرشه آنلاین، پدر مجید واشقانی علی اکبر واشقانی عضو نیروی هوایی ارتش بوده...

وب‌گاه الف

تیم فوتبال آلومینیوم با پیروزی برابر پرسپولیس آمار خوبی را برابر این تیم به ثبت رساند تا همچنان عنوان «گربه سیاه» پرسپولیس برآزنده این تیم باشد.