جمعه 10 فروردین 1403

استرس مجیدی برای بازی سپاهان و پرسپولیس!/ استقلال چگونه مدعی می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
استرس مجیدی برای بازی سپاهان و پرسپولیس!/ استقلال چگونه مدعی می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت. با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند استقلالی‌ها در مصاف با شاگردان مجید حسینی محکوم به پیروزی هستند؛ در غیر این صورت شانس قهرمانی آن‌ها به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

علاوه بر نتیجه بازی با ذوب آهن، نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس هم برای استقلال مهم است؛ چرا که سپاهان 2 بازی و پرسپولیس یک بازی بیشتر از استقلال انجام داده‌اند. اگر بازی این دو تیم به تساوی برسد و استقلال بتواند ذوب‌اهن را مغلوب کند بهترین اتفاق برای مجیدی و شاگردانش رخ خواهد داد؛ چرا که استقلال با شکست ذوب آهن 37 امتیازی می‌شود و تساوی سپاهان و پرسپولیس هم امتیازات این دو تیم را به 45 و 42 خواهد رساند.

در صورتی که این اتفاقات رقم بخورد با توجه به اینکه استقلال دو بازی کمتر از سپاهان و یک بازی کمتر از پرسپولیس انجام داده این تیم می‌تواند امیدوار باشد که با پیروزی در 2 بازی‌های عقب افتاده خود امتیازاتش را به 43 برساند و اگر پرسپولیس هم بازی عقب افتاده خود را با کسب 3 امتیاز به پایان برساند سپاهان و پرسپولیس 45 امتیازی می‌شوند و استقلال هم با 43 امتیاز به نزدیک‌ترین فاصله با پرسپولیس و سپاهان خواهد رسید.

البته این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که همه احتمالات ذکر شده رقم بخورد؛ اما همانطور که گفته شد نتیجه تساوی سپاهان و پرسپولیس در بازی امشب، استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد و پس از بازی امشب استقلال مقابل ذوب آهن همه حواس مجیدی به بازی سپاهان و پرسپولیس خواهد بود.