پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اصفهان

اصفهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تصمیم هیئت مدیره؛ یوسف زاده جایگزین آذربایجانی در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طاقت پرستاران از فروردین امسال چنان طاق شد که چاره‌ای ندیدند جز اعتراض و اعتصاب. مطالبات آنها صریح بود؛ هر آنچه در خانه ملت به تصویب رسیده، باید اجرایی شود. با این وجود نزدیک 17 سال است که هیچ‌کس صدای آنها را نشنیده است. این اعتراضات همزمان شد با تغییر دولت سیزدهم. با این حال وزیر بهداشت دولت جدید به آنها وعده داد که به زودی بسیاری از مطالبات پرستاران محقق می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

«8000 نفر در سال‌جاری به سالک مبتلا شده‌اند!» این آماری است که دکتر محمدرضا شیرزادی، رئیس اداره بیماری‌های زئونوز وزارت بهداشت در خصوص بیماری سالک یا لیشمانیوز اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: فیلم منتشر شده در رسانه‌های معاند با عنوان «دستگیری سه بلوچ در اصفهان و انتقال آنها به مکان نامعلوم» قدیمی و توضیحات آن نیز نادرست است معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: فیلم منتشر شده در رسانه‌های معاند با عنوان «دستگیری سه بلوچ در اصفهان و انتقال آنها به مکان نامعلوم» قدیمی و توضیحات آن نیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادگستری اصفهان با صدور یک بیانه پرونده زوج اصفهانی را که طبق برخی رسانه‌ها به اتهام نگهداری گربه به حبس و جریمه نقدی محکوم شده بودند، تبیین کرد.

وب‌گاه فرارو

جاده ناامنی نامتناهی‌ست و پایانی بر آن متصور نیست. گفتار و عمل هر منصوب و منسوبی می‌بایست با فهمی عقلایی از امنیت ملی تنظیم شود. متأسفانه، گاهی ادبیات برخی منصوبان و منسوبان فاقد پیوست‌های نظری و عقلایی امنیت ملی است. در پروژه امنیت ملی ایران، برخلاف ادوار قبل قدرت انتخاب و امکان مانور قابل توجهی وجود ندارد لذا باید شجاعانه از تک‌تصمیم‌های جریان‌ساز و پایدار دفاع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از اوایل فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان، استادیوم خانگی سپاهان درحال بازسازی است و به همین دلیل طلایی‌پوشان ناچارند در زمین دیگری بازی‌های خود را برگزار کنند. با توجه به اینکه فولادشهر ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن نزدیک‌ترین ورزشگاه برای سپاهانی‌ها است، آنها ترجیح می‌دهند بازی‌های خود را در این استادیوم برگزار کنند. بررسی‌ها حاکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دادگستری استان اصفهان در پی انتشار خبر مجازات یک زوج فعال بخش گردشگری ساکن روستای مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک به اتهام نگهداری گربه، برای روشن‌شدن افکار عمومی آگهی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم‌های چادرملو، مهرگان نور، فولاد سیرجان، سایپا، گیتی‌پسند و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری دانشجو

تیم‌های چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های والیبال چادرملو اردکان، مهرگان نور، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران، گیتی‌پسند اصفهان و طبیعت در هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.