سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اصفهان

اصفهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان برای ایام نوروز 1403 مشخص شده است و گردشگران در بازه ساعت‌های اعلامی می‌توانند از این بناها بازدید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش‌بینی روزهای گذشته سازمان هواشناسی سامانه پربارش امشب (28 اسفندماه 1402) از نواحی جنوب غرب وارد کشور می شود. طبق پیش‌بینی روزهای گذشته سازمان هواشناسی سامانه پربارش ز نواحی جنوب غرب وارد کشور شد جوان صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی به کشور از استان‌های واقع در نیمه غربی کشور، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توماج صالحی توسط شعبه 117 دادگاه کیفری 2 اصفهان از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت آمیز در رابطه با ویدیوی منتشره در آذرماه 1402 تبرئه شد. توماج صالحی توسط شعبه 117 دادگاه کیفری 2 اصفهان از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت آمیز در رابطه با ویدیوی منتشره در آذرماه 1402 تبرئه شد. وکیل توماج صالحی اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - یک فعال میراث فرهنگی گفت: بافت تاریخی محله «ابواسحاقیه» در شمال مسجد «جامع» شرایط دشواری دارد و خانه‌های تاریخی آن در حال ویرانی و اضمحلال هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی برای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد در روز سه‌شنبه 29 اسفند هشدار قرمز صادر کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

آیتک سلامت یکی از مطرح‌ترین ستاره‌های والیبال زنان از آخری لیگ برتر به جام قهرمانی ایران رسیده است.

وب‌گاه الف

در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش‌بینی روزهای گذشته سازمان هواشناسی سامانه پربارش امشب (28 اسفندماه 1402) از نواحی جنوب غرب وارد کشور می شود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی‌ها، نتایج نشان می‌دهند که در زمستان سال 1402، نرخ بیکاری در استان‌های مختلف با یکدیگر در رقابت بوده است. استان قزوین با نرخ 4.7 درصد، کمترین میزان بیکاری را داشته و در عین حال استان کرمانشاه با نرخ 17.4 درصد، بیشترین نرخ بیکاری را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. درگذشت چهره‌های ادبی در سال 1402، با کوچ احمد سمیعی (گیلانی)، مترجم و...

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان اوزونیدیس نمایش خوبی در مصاف با سپاهان در نقش جهان داشتند و چیزی نمانده بود با امتیاز اصفهان را ترک کنند.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال بانوان خاتون بم در بازی حساس هفته شانزدهم لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی پیروز و به قهرمانی نزدیک شد.

وب‌گاه فرارو

چند روزی هست که خاطرات سیل شیراز در نوروز سال 98 در اذهان مردم مرور می‌شود؛ خاطراتی تلخ که البته پیشتر در برخی استان‌ها هم تکرار شده بود مانند سیل 5 فروردین 1388 در قم.

وب‌گاه ورزش سه

کسب نتایج ضعیف طی سه ماه اخیر سبب شده تا 22 روز سرنوشت‌ساز و نفس‌گیر برای سپاهان در نیمه دوم فروردین ماه رقم بخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مجلس بر روی افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم تاکید دارد، گفت: وزیر کار و رفاه اجتماعی به این مسئله توجه و فراست لازم را داشته باشد که اگر قانون رعایت نشود در برابر مجلس باید پاسخگو باشند. عباس مقتدایی در مورد افزایش حقوق کارگران، گفت: در حال حاضر در آستانه تصمیم گیری شورای عالی کار برای افزایش حقوق و مزایای کارگران شاغل و بازنشستگان و...