دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استقبال بایدن از طرح سناتورها درباره بکارگیری سلاح گرم در آمریکا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استقبال بایدن از طرح سناتورها درباره بکارگیری سلاح گرم در آمریکا

رئیس جمهور آمریکا از طرح گروهی از اعضای دموکرات و جمهوریخواه مجلس سنای این کشور برای محدود کردن بکارگیری سلاح گرم استقبال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور آمریکا از طرح شماری از اعضای دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در مجلس سنا برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم در این کشور تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، جو بایدن در دیدار با اعضای دموکرات و جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا گفت: توافق درباره سلاح پاسخگوی تمام آنچه من ضروری می دانم نیست اما گام مهی در مسیر صحیح است.

این در حالی است که منابع خبری از دستیابی گروهی از اعضای دموکرات و جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا به توافقی پیرامون متوقف کردن خشونت های ناشی از بکارگیری سلاح گرم در این کشور خبر دادند.

اعضای دموکرات و جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا به توافقی پیرامون طرحی جدید درباره بکارگیری سلاح گرم دست پیدا کردند.

لازم به ذکر است که هزاران نفر از شهروندان آمریکایی روز یکشنبه برای شرکت در تظاهرات سراسری علیه حمل و خرید و فروش آزادانه اسلحه؛ خود را به واشنگتن و برخی دیگر از شهرهای بزرگ این کشور رساندند و در این تظاهرات‌ها خواستار کنترل بیشتر در خرید و فروش اسلحه در آمریکا شدند.

در حالی که حوادث و تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا همیشه رخ می‌دهد و بسیاری از شهروندان این کشور و دموکرات‌ها خواستار اصلاح قانون حمل سلاح و کنترل سلاح هستند، انجمن ملی سلاح آمریکا، درنشست سالانه خود در تگزاس، ضمن رد پیشنهاد کنترل سلاح در این کشور، حمل اسلحه را یک حق انسانی اولیه عنوان کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در جریان سخنرانی در این انجمن گفت باید به جای تصویب قانون محدودیت دسترسی به سلاح در آمریکا، سطح امنیت مدارس را بالا ببریم.

انتهای پیام /