جمعه 21 اردیبهشت 1403

استقلال هم مشتری ساغلام شد / بازارگرمی یا واقعی؟ مساله این است!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استقلال هم مشتری ساغلام شد / بازارگرمی یا واقعی؟ مساله این است!

منابع رسانه‌ای پایتخت از علاقه باشگاه استقلال برای جذب سرمربی تُرک‌تبار تیم تراکتور خبر می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتوری‌ها در صدد تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام هستند اما مذاکرات طرفین تاکنون به سرانجامی نرسیده و حتی منابعی از به بن‌بست رسیدن این مذاکرات خبر می‌دهند.

اختلاف مالی دلیل اصلی عدم توافق نهائی تراکتور با ساغلام است و گفته می‌شود درخواست سرمربی ترکیه‌ای 800 هزار دلار است اما تراکتوری‌ها حاضر به پرداخت بیش از 700 هزار دلار نیستند.

با وجود این مشکل، ساغلام همچنان گزینه نخست باشگاه تراکتور است لیکن این باشگاه با احتمال عدم توافق به موازات با گزینه‌های دیگر هم وارد مذاکره شده است.

این درحالی است که خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه استقلال برای جذب این سرمربی ترکیه‌ای هم وجود دارد و آبی‌پوشان پایتخت به رقیب سرخ‌پوشان آذربایجان تبدیل شده‌اند.

پس از گزارش روز گذشته خبرگزاری ایلنا امروز سایت ورزش سه نیز در خبری اعلام کرد که ارطغرل ساغلام جزو گزینه‌های استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

ارطغرل ساغلام برای اولین بار در زمان حضور مصطفی آجورلو در تراکتور پایش به فوتبال ایران باز شد و رابطه خوبی با مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال دارد.

با این حال، این خبر هنوز از سوی باشگاه استقلال تایید یا تکذیب نشده است و معلوم نیست که این گمانه‌زنی‌ها واقعیت دارد یا صرفا برای بازارگرمی منتشر می‌شود؟

انتهای پیام /