پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استوری جنجالی کاتیا آویرو / خواهر رونالدو: نفرت از کریس یعنی ضایع شدن دائمی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استوری جنجالی کاتیا آویرو / خواهر رونالدو: نفرت از کریس یعنی ضایع شدن دائمی!

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر برای دفاع از برادرش به میدان آمد و جواب تندی به منتقدان سی آر سون داد.

به گزارش "ورزش سه"، خواهر کریستیانو رونالدو همیشه آماده است از برادرش کریستیانو دفاع کند. او مدتی بود که سعی داشت سکوت کند اما انتقادهای دوباره از کریستیانو بعد از دیدارهای ملی اخیر باعث شد کاسه صبر کاتیا آویرو لبریز شود.

کریستیانو در جریان دیدار پرتغال و اسکاتلند که دیشب برگزار شد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و با گلی که در دقیقه 88 به ثمر رساند باعث شد تیم ملی کشورش با نتیجه 2-1 پیروز شود.

کاتیا آویرو که از شروع فیفا دی اخیر از دیدن انتقادها از حضور کریستیانو در تیم ملی پرتغال عصبانی شده بود درخشش دوباره او مقابل اسکاتلند را فرصت مناسبی دید تا با منتقدان کریستیانو تسویه حساب کند.

خواهر رونالدو عکسی از کریستیانو را با پیراهن تیم ملی پرتغال استوری کرد. تصویری که در آن بخشی از پوست گلوی رونالدو کنار رفته و می‌خواهد نشان بدهد که کریستیانو فراتر از یک فوتبالیست و یک ربات و ماشین گلزنی است.

آویرو در این استوری خود نوشت: "چرا رونالدو را روی نیمکت نمی‌گذارند؟ برای اینکه او پرتغال را برنده می‌کند. آنها هرگز نمی‌فهمند و درس نمی‌گیرند. امشب شب سختی برای کسانی بود که از کریس متنفرند. از این به بعد هم شبهای سخت دیگری در انتظار شما است. باید صبور باشید چون حالا حالا با شما کار داریم".

کریستیانو که در بازی قبلی پرتغال مقابل کرواسی به رکورد خارق‌العاده 900 گل رسیده بود دیشب گل شماره 901 خود را به ثمر رساند.

استوری جنجالی کاتیا آویرو / خواهر رونالدو: نفرت از کریس یعنی ضایع شدن دائمی! 2
استوری جنجالی کاتیا آویرو / خواهر رونالدو: نفرت از کریس یعنی ضایع شدن دائمی! 3