دوشنبه 18 تیر 1403

استوری پوچتینو خبرساز شد / این مربی برای جانشینی ساوت‌گیت بی‌تابی می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استوری پوچتینو خبرساز شد / این مربی برای جانشینی ساوت‌گیت بی‌تابی می‌کند!

انتشار پیامی از مائوریسیو پوچتینو در اینستاگرام باعث شده بسیاری از هواداران مدعی شوند که او خودش را سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته ایعات زیادی درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فصل گذشته چلسی به عنوان سرمربی جدید یونایتد شنیده می‌شد ولی در نهایت شیاطین سرخ با اریک تن‌هاخ هلندی تمدید کردند.

این مربی آرژانتینی در پایان فصل گذشته با توافق دوطرفه از چلسی جدا شد و این درحالی بود که او موفق شد تیمش را به رقابتهای اروپایی برساند.

درحالیکه بعد از منتفی شدن انتقال پوچتینو به منچستریونایتد شایعات جدیدی درباره مقصد احتمالی او منتشر نشده بود پوچتنیو امروز پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از هواداران با توجه به پیام او می‌گویند اتحادیه فوتبال احتمالا او را به عنوان جانشین گرت ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس انتخاب کرده است.

پوچتینو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که در واقع عکس درخت و گل را نشان می‌داد ولی آنچه این استوری پوچتینو را خبرساز کرد اموجی‌هایی بود که او در این پست به کار برد. باتری در حال شارژ شدن، توپ فوتبال و قلب سفیدرنگ.

این مربی آرژانتینی با اموجی باتری در حال شارژ می‌خواهد نشان بدهد که بعد از جدایی از چلسی در حال تمدید قوا است و اموجی توپ فوتبال نشان می‌دهد او در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال است. اما قلب سفید خبرسازترین اموجی او است. برخی از خبرنگاران انگلیسی می‌گویند با توجه به اینکه بازگشت پوچتینو به تیم اسبقش تاتنهام غیرممکن است شاید او پیام می‌دهد که برای نشستن روی نیمکت انگلیس آماده می‌شود.

سان گزارش داد که گرت ساوت‌گیت فارغ از نتیجه نهایی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 کنار گذاشته خواهد شد و با توجه به اینکه پوچتینو با چلسی توافق کامل مالی داشته هیچ مشکلی برای توافق با اتحادیه و نشستن روی نیمکت سه‌شیرها نخواهد داشت.

استوری پوچتینو خبرساز شد / این مربی برای جانشینی ساوت‌گیت بی‌تابی می‌کند! 2