جمعه 31 فروردین 1403

استکی: نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست / با کمال میل می‌توانم سرمربیگری تیم ملی بوکس را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استکی: نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست / با کمال میل می‌توانم سرمربیگری تیم ملی بوکس را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با کمال میل می‌توانم سرمربیگری تیم ملی بوکس را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در مراسم رونمایی از سردیس و تجلیل پیشکسوت بوکس در آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: ماسیس را من سال پیش در اردوی ارمنستان شناختم و از معرفت و خاکی بودن او واقعا کیف کردم. از این تجلیل فدراسیون و کمیته خوشحالم. جامعه بوکس درخواست تجلیل از او را داشته؛ نه فقط من.

استکی درباره حواشی که بعد از کسب مدال جهانی بوکس برای این رشته بوجود آمد، بیان کرد: خدا به نام ما یک افتخاری را ثبت کرده و خستگی 90 ساله بوکس الان به بار نشست. این مسئله باعث حاشیه شد و نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست؛ اصلا می‌گویم کاش این اتفاق رخ نمی‌داد. امیدوارم اختلافات و حواشی حل بشود و چه با من یا هر کس دیگری، بوکس موفق باشد و پیش برود.

وی افزود: هر زمان هم که نیاز باشد، با کمال میل می‌توانم پستم را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم و مربی بعدی را تشویق کنم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره برنامه های پیش روی تیم ملی گفت: اردوهای‌مان در خارج را تعطیل کرده‌ایم و از سه‌شنبه تمرینات‌مان شروع می‌شود. در مسابقات بازی‌های اسلامی نیستیم و آیبا هیچ برنامه‌ای به ما نداده و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

انتهای پیام /