پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استیو مک‌لارن:/ تن‌هاخ خوب کاری کرد، رونالدو باید می‌رفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استیو مک‌لارن:/ تن‌هاخ خوب کاری کرد، رونالدو باید می‌رفت!

استیو مک‌لارن، مربی سابق منچستریونایتد، از تصمیم اریک تن‌هاخ برای جدایی کریستیانو رونالدو حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استیو مک لارن، دستیار سابق اریک تن هاخ در منچستریونایتد و سرمربی فعلی تیم ملی جامائیکا، از اریک تن هاخ حمایت کرده است.

رونالدو در یونایتد با تاکتیک و تصمیمات این مربی هلندی مشکل داشت و در نهایت به دلیل مصاحبه تندی که علیه او انجام داده بود، از تیم کنار گذاشته شد و به النصر عربستان رفت.

مک لارن در مصاحبه با تلگراف از برخورد تن هاخ با رونالدو دفاع کرد و گفت: "من نمی‌توانم از برخورد او ایراد بگیرم، او شرایط را به خوبی مدیریت کرد. من در آن زمان گفتم که تن هاخ مرد مناسبی برای منچستریونایتد بود و این در زمانی که او جدایی رونالدو را مدیریت کرد، مشهود بود.

تن هاخ با یک استاندارد و روش خاصی از بازی وارد یونایتد شد و اگر رونالدو نمی‌دوید، نمی‌توانستند بازی کنند. هیچ راهی برای بازیکنان وجود نداشت: یا این کار را انجام می‌دهید یا بازی نمی‌کنید."

این مربی در حمایت از تن هاخ گفت: "این نکته کلیدی بود و او هرگز از به‌کار گرفتن بازیکنان جوان، ترسی نداشت. به عنوان مثال، مارکوس رشفورد یک بار در جلسه قبل از بازی با ولورهمپتون با یک یا دو دقیقه تاخیر وارد شد. تن هاخ او را نیمکت‌نشین کرد اما در نهایت او را به زمین آورد و حتی گل پیروزی را به ثمر رساند. این نقطه قوت تن‌هاخ است."

استیو مک‌لارن:/ تن‌هاخ خوب کاری کرد، رونالدو باید می‌رفت! 2