چهارشنبه 18 مهر 1403

اسپالتی برای حریفان خط و نشان کشید / فردا خواهید دید ایتالیای واقعی یعنی چه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپالتی برای حریفان خط و نشان کشید / فردا خواهید دید ایتالیای واقعی یعنی چه!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، در آستانه دیدار مقابل بلژیک از این مسابقه به عنوان نقطه عطفی در دوران حضورش در آتزوری یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا فردا شب در چارچوب لیگ ملتهای یوفا در استادیو اولیمپیکوی شهر رم به مصاف بلژیک می‌رود. ایتالیا در فیفا دی سپتامبر فرانسه و رژیم اشغالگر را شکست داده و با اعتماد به نفس بالا قدم به فیفا دی فعلی گذاشته است.

اسپالتی سرمربی ایتالیا، امروز در مصاحبه‌ای با فدراسیون فوتبال این کشور گفت چهره‌های جدیدی که به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده آماده‌اند که خودشان را به همه ثابت کنند. اسپالتی از بلژیک به عنوان خطرناک‌ترین حریف ایتالیا یاد کرد و گفت بازی با بلژیک نقطه عطف دوران مربی‌گری او در ایتالیا خواهد بود.

اسپالتی گفت دو بازی فیفا دی قبلی شاهد تغییراتی رادیکال نسبت به یورو 2024 بوده ولی او حالا به دنبال ثبات است:" بچه‌هایی که دعوت شده‌اند خیالم را همانقدر راحت می‌کنند که در فیفا دی قبلی خیالم از آنها راحت بود. حتی بچه‌های جدید، چه بسا بیشتر. آنها اشتیاق و انرژی فوق‌العاده‌ای دارند تا خودشان را به همه ثابت کنند. قبلا هم گفته‌ام که اطمینان دارم این جوانها خودشان را نشان می‌دهند. این را هر روز در تمرینها می‌بینم".

اسپالتی درباره غیبت روملو لوکاکو و کوین دی‌بروینه در اردوی بلژیک گفت:" بازیکنان قدرتمندی حضور ندارند ولی آنها بازیکنان جوانتر و خطرناکی دارند. بلژیک از این نظر شبیه ما است. آنها وقتی به فضاها حمله می‌کنند خیلی خطرناک هستند. بلژیک را من خطرناک‌ترین رقیب‌مان می‌دانم. وینگرهایشان دریبل‌زن‌های قهاری هستند. من آنها را از بهترینهای اروپا می‌دانم".

وقتی از او پرسیده شد که ایتالیای یورو 2024 را باید ایتالیای واقعی دانست یا ایتالیایی فیفا دی قبلی را، اسپالتی گفت:" چه خوب گفتید، مشخص است که من ایتالیایی فعلی را ایتالیای واقعی می‌دانم. فارغ از نتیجه آن دو بازی از ذهنیت و روحیه خودمان خیلی لذت بردم. ما حالا به دنبال ثبات هستیم و من بازی فردا را نقطه عطفی در مسیر ایتالیا در دوران مربی‌گری خودم می‌دانم".

اسپالتی برای حریفان خط و نشان کشید / فردا خواهید دید ایتالیای واقعی یعنی چه! 2