چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپالتی: خوشحالم کونته سرمربی ناپولی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپالتی: خوشحالم کونته سرمربی ناپولی شد

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی خوشحال است اما نمی‌خواهد به تمامی اتفاقات باشگاه سابقش واکنش نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری به تساوی دوستانه ایتالیا با ترکیه، وضعیت نیکولو بارلا و آخرین وضعیت تیمش پیش از یورو 2024 پرداخت.

آتزوری خود را برای آخرین بازی دوستانه در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کند که در 9 ژوئن به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رود.

تساوی دوستانه بدون گل اخیر آن‌ها با ترکیه نکاتی را برای مربی و کادرش در آستانه مسابقات پیش رو داشت. پس از ناکامی دردناک در راهیابی به جام جهانی قطر، اسپالتی و ایتالیا تحت فشار هستند تا در یورو 2024 عملکرد خوبی داشته باشند.

آتزوری به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد تورنمنت آلمان می‌شود چون آن‌ها در سال 2021 جام را در ورزشگاه ومبلی بالای سر برده بودند

اسپالتی در یک کنفرانس مطبوعاتی، ابتدا در مورد پیروزی 3-1 امروز تیمش مقابل تیم زیر 20 سالن‌های ایتالیا در بازی دوستانه صحبت کرد:"در برخی قسمت‌ها تمرینات خوبی داشتیم، از سوی دیگر آن‌ها بازی خوبی انجام دادند و مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند. مسابقه به درستی انجام شد تا نکات مورد نظرمان را دریافت کنیم. اکنون آن‌ها برای یک روز و نیم استراحت خواهند کرد."

مصدومیت نیکولو بارلا؟

من به پزشکانم اعتماد زیادی دارم و آن‌ها به من گفتند که تقریباً مطمئن هستند که او به یورو می‌رسد، ما از حضور بارلا در یورو بسیار مطمئن هستیم. اما پس از آن باید روند پیشرفت را ببینید چون عجله برای شروع دوباره و کارهایی برای انجام دادن وجود دارد.

تساوی با ترکیه؟

امروز هوا گرم بود تا بچه‌ها بتوانند برای صرف شام با خانواده اردو را ترک کرده و به خانه بروند، این‌ها همه چیزهای کوچکی هستند که یک تیم و یک گروه را تشکیل می‌دهند. آن‌ها یک روز و نیم فرصت دارند تا استراحت کنند.

امروز صبح بازی دیروز را بررسی کردیم و متقاعد شدیم که خیلی از کارها به خوبی انجام شده، در مرحله عدم مالکیت توپ خیلی خوب کار کردیم و اغلب با فاصله بیست متری به دنبال توپ بودیم. البته در کرنرها و در حملات می‌توانیم بهتر عمل کنیم. در شروع نیمه دوم، ما خیلی خوب کار کردیم. اتفاقات مثبت و موارد دیگری وجود دارد که باید بررسی شوند. همینطور فراموش نکنیم که ترکیه بازیکنان قوی زیادی دارد که در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند.

انتخاب کونته به عنوان مربی ناپولی؟

من مجبور نیستم در مورد هر اتفاقی که در ناپولی رخ می‌دهد اظهار نظر کنم. خوشحالم که آن‌ها توانستند مربیانی با سطح و ارزش مشخصی را به دست بیاورند که در سطح بالایی قرار دارند، این نشانه این است که ناپولی برای به دست آوردن افراد برتر تلاش کرده است. دوست دارم دوباره ناپولی را موفق ببینم... من یک شهروند ناپل هستم.

اسپالتی: خوشحالم کونته سرمربی ناپولی شد 2