شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا یکشنبه دو فینال دارد / تنیس زیر سایه فوتبال: انگلیسی‌ها آلکاراس را هو کردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپانیا یکشنبه دو فینال دارد / تنیس زیر سایه فوتبال: انگلیسی‌ها آلکاراس را هو کردند

کارلوس آلکاراس در نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون درباره فینال یورو بین آلمان و اسپانیا صحبت کرد و توسط تماشاچی‌های انگلیسی هو شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه حساس نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون که بین کارلوس آلکاراس و مدودف برگزار شد تحت‌الشعاع یک تورنمنت فوتبالی قرار گرفت.

کارلوس آلکاراس بعد از برد حریفش و رسیدن به فینال درباره فینال یورو که یکشنبه بین آلمان و اسپانیا برگزار می‌شود صحبت کرد و گفت امیدوار است یکشنبه برای ورزش اسپانیا روز بزرگی باشد. هواداران انگلیسی که گمان کردند او تلویحا خواهان پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس شده تنیسور اسپانیایی را هو کردند و او مجبور شد توضیح بدهد که چنین قصدی نداشته و به برد اسپانیا اشاره نکرده است.

آلکاراس بعد از پیروزی و رسیدن به فینال ویمبلدون اشاره کرد که در سال 2023 هم به فینال این تورنمنت تنیس رسیده است. او گفت: "این برای من اتفاق جدیدی نیست و می‌دانم در فینال چه حسی خواهم داشت چرا که قبلا این تجربه را داشته‌ام. باید همان کارهایی را بکنم که پارسال انجام دادم و به من کمک کردند".

از این لحظه بود که آلکاراس درباره فینال یورو صحبت کرد و جو کورت تنیس را به هم ریخت. او با اشاره به اینکه اسپانیا دو فینال در پیش دارد گفت: "یکشنبه برای اسپانیا روز بزرگی است".

تماشاچی‌هاب حاضر در کورت تنیس که اکثرا انگلیسی بودند از این صحبت آلکاراس خیلی خوش‌شان نیامد و او را هو کردند.

تنیسور اسپانیایی بلافاصله واکنش نشان داد و گفت: "من گفتم یکشنبه عالی‌ای برای اسپانیا خواهد بود، نگفتم که ما می‌بریم".

اسپانیا یکشنبه دو فینال دارد / تنیس زیر سایه فوتبال: انگلیسی‌ها آلکاراس را هو کردند 2
اسپانیا یکشنبه دو فینال دارد / تنیس زیر سایه فوتبال: انگلیسی‌ها آلکاراس را هو کردند 3