یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان کفش‌های باستانی زیادی را در سراسر جهان کشف کرده‌اند، از جمله کفش‌های چرمی 5500 ساله در ارمنستان، صندل‌های حصیری 6200 ساله در اسپانیا و کفش‌هایی با قدمت 8300 سال در میسوری. دانشمندان کفش‌های باستانی زیادی را در سراسر جهان کشف کرده‌اند، از جمله کفش‌های چرمی 5500 ساله در ارمنستان، صندل‌های حصیری 6200 ساله در اسپانیا و کفش‌هایی با قدمت 8300 سال در میسوری. به گزارش عرشه آنلاین؛ اما...

وب‌گاه ورزش سه

ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمان، در نشست خبری بازی با اسپانیا گفت مانشافت امیدوار است با حمایت هوادارانش لاروخا را شکست دهد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم هاوارد، اسطوره تیم ملی آمریکا معتقد است که می‌تواند یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آمریکا، متقاعد کند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، می‌گوید تیمش بدون توجه به شکست سنگین مقابل اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا، فردا به مصاف این تیم خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمان، گفت در جریان بازی‌های مانشافت نکات تاکتیکی را از یولیان ناگلزمان دریافت کرده و یا برخی نکات را به او گوشزد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس در مصاحبه با پادکست برادرش به گزارش اخیر روزنامه بیلد واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

الکس بائنا، هافبک اسپانیا، می‌گوید رسانه‌ها باید از سوالات پیرامون شایعه انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا دست بردارند.

وب‌گاه عصر ایران

ستاره جوان بارسلونا با اعلام وفاداری به این تیم، شایعات پیوستنش به رئال مادرید را به طور قاطع تکذیب کرد. یامال که بسیاری او را با کیلیان امباپه مقایسه می‌کنند، در آستانه بازی حساس اسپانیا با آلمان در یورو 2024، قول گلزنی به تیم ملی این کشور را داده است.

وب‌گاه ورزش سه

دالی بلیند، ستاره کهنه‌کار هلند، در یک نشست خبری گفت هلند بعد از مرحله گروهی شکل ایده‌آل خود را به دست آورده و مدعی قهرمانی است.

وب‌گاه ورزش سه

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی پیشنهاد لیبی برای هدایت این تیم در جام جهانی 2024 را نپذیرفت و جهت مذاکره با تیم ملی امارات به زودی راهی دبی می‌شود

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه آرسنال فعالسازی بند آزادسازی قرارداد داوید رایا و جذب این بازیکن از برنتفورد را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نفر از ستاره‌های حاضر در یک‌چهارم نهایی یورو با خطر جدی محرومیت مواجه هستند: از جمله کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل اسکالونی در نشست خبری امروز خود فاش کرد که در سال 2017 دوره مریبگری خود را زیر نظر لوئیس دلافوئنته، مربی حال حاضر اسپانیا، پشت سر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

هافبک چند فصل اخیر بارسلونا از مدیران این باشگاه خواست تا در مورد آینده حرفه‌ای او هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند.