جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری مهر

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان از نبود بازی های تدارکاتی کافی پیش از آغاز جام جهانی 2024 ابراز تاسف کرد و دروازه بان های تیم ملی را یکی از نقاط قوت ایران ارزیابی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه در مورد استرداد ساشا سبحانی توضیح داد: هنوز معاهده استرداد مجرمان بین ایران و اسپانیا تنظیم نشده است. جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در مورد استرداد ساشا سبحانی توضیح داد: هنوز معاهده استرداد مجرمان بین ایران و اسپانیا تنظیم نشده است. سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: اقدامات حقوقی و دیپلماتیک انجام شده است. امیدواریم با همکاری کشورها شرایطی را فراهم کنیم تا جایی از دنیا پناهگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا جهان در حال تجربه یک ساختار با استانداردهای متناقض و دوگانه است؟ آیا این تناقض‌ها و دوگانگی‌ها فقط در حوزه ورزشی است یا این ساختار معیوب فراتر از ورزش به سایر حوزه‌های سیاسی و... تسری یافته است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیراً تولید نفت ایران با جهشی 20 هزار بشکه‌ای، روزانه به بیش از 3 میلیون و 271 هزار بشکه رسید، این در حالی است که این میزان در خرداد سال‌جاری روزانه 3 میلیون و 250 هزار بشکه نفت تولید بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیراً تولید نفت ایران با جهشی 20 هزار بشکه‌ای، روزانه به بیش از 3 میلیون و 271 هزار بشکه رسید، این در حالی است که این میزان در خرداد سال‌جاری روزانه 3 میلیون و 250 هزار بشکه نفت تولید بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو راموس، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا به یک پیشنهاد از لیگ آمریکا پاسخ منفی داده است.

وب‌گاه ورزش سه

گوتی معتقد است که در حال حاضر لامین یامال بین بهترین‌های دنیا آماده‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

منچستریونایتد خود را به عنوان رقیب جدی رئال برای جذب خوانلو، پدیده جدید فوتبال اسپانیا، معرفی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آفریقای جنوبی در ماه آینده، اکتبر 2024، اسناد بیشتری را به دیوان بین‌المللی دادگستری درباره نسل‌کشی اسرائیل در غزه ارائه خواهد داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آفریقای جنوبی اعلام کرد که اسناد بیشتری را در مورد پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه به دیوان بین‌المللی دادگستری ارسال خواهد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

هنوز معاهده استرداد مجرمان بین ایران و اسپانیا تنظیم نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرست تمام گوشی‌هایی که بدون دیش به ماهواره و استارلینک وصل می‌شوند! اتصال به اینترنت ماهواره‌ای و استارلینک اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. آیا می‌دانستید که گوشی‌ها بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی قابلیت اتصال به ماهواره دارند؟ در این گزارش بیشتر در مورد این قابلیت بخوانید. تا همین چند سال قبل هم برای اتصال ماهواره‌ای از تلفن‌هایی استفاده می‌شد که اصطلاحاً به آن‌ها ستفون می‌گفتند....

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، جزو چهار مربی حاضر در جام جهانی 2024 خواهد بود که سابقه گلزنی در آوردگاه بزرگ را دارد و با ده گل، بهترین گلزن در میان آن‌ها محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور مدیرعامل توانیر با اشاره به یافته‌های مطالعاتی به دست آمده تاکید کرد: مصرف انرژی ساختمانهای مسکونی ایران 2.36 برابر آمریکا و بیش از 1.6 برابر کشورهای پیشرفته همچون انگلیس، فرانسه و آلمان است.

وب‌گاه ورزش سه

اندی مانگان آماده پیوستن به کادر فنی رئال مادرید، برای کمک به خط حمله تیم بود اما اجازه کار در اسپانیا به او داده نشد.