جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

کایل واکر می‌گوید از دعوت نشدنش به تیم ملی انگلیس ناراحت است اما تمام تلاشش را برای بازگشت به این تیم خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

از میان چهار فرنگی‌کار طلایی ایران در پونته‌ودرا، دو برادر از خاندان عبدولی و محسن‌نژاد موفق شدند طلای سال گذشته خود را تکرار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قهرمانی غرور انگیز جوانان رشید و برومند ایران اسلامی در عرصه رقابتی کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور اسپانیا با چهار مدال طلا یک مدال نقره و یک مدال برنز که موجبات شادی دل ایرانیان در جای جای گیتی را فراهم آورد، موجب مسرت و خرسندی شد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم ملی اسپانیا موضعش در مورد توپ طلا را شفاف و روشن بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید در فصل که این تیم دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان را برد، از سوی کارشناسان نشریه فرانس فوتبال شایسته حضور در میان نامزدهای کسب توپ طلا دانسته نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایوان سدریک یکی از آخرین حرکت‌های بازار تابستانی بارسلونا بود. انتقالی از لاس پالماس برای تیم دوم بارسلونا که هنوز باشگاه نتوانسته قرارداد او را ثبت کند. این بازیکن هنوز نمی‌داند که آیا می‌تواند برای بارسا اتلتیک بازی کند یا خیر. باشگاه بارسلونا منتظر تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال اسپانیا است چون لالیگا اعتقاد دارد عقد قرارداد با سدریک بعد از اتمام...

وب‌گاه ورزش سه

بارسا در روز پایانی انتقالات از لاس پالماس بازیکنی خرید که لالیگا معتقد است مدارک انتقالش نقص هایی دارد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: این افتخارآفرینی بزرگ و ماندگار جلوه‌ای از اقتدار، عظمت و بالندگی جوانان ایرانی است. به

خبرگزاری تسنیم

تیم آمریکا که در کشتی فرنگی حرفی برای گفتن ندارد، علاوه بر رقابت با تیم ایران در روز اول، صاحب سه مدال در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در سال 2010 هر کاری کرد توپ طلا نه به دو ستاره اسپانیایی خود که به لیونل مسی برسد. 14 سال بعد با موردی مشابه روبرو هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیفا به مناسبت جام جهانی 2024 با مسلم اولادقباد، بازیکن تیم ملی کشورمان مصاحبه ای انجام داده است. در این گفت‌وگو اولادقباد شاهزاده‌ای خطاب شده به عنوان دومین ایرانی با یک باشگاه اسپانیایی قرارداد بست، با ارزش‌ترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا در کویت شد، به پالما کمک کرد تا غولی مانند اسپورتینگ را در فینال لیگ قهرمانان فوتسال یوفا شکست دهد، به...

وب‌گاه ورزش سه

نیکو ویلیامز در اوج حملات به وینیسیوس ترجیح داد از ستاره برزیلی رئال حمایت کند.

خبرگزاری تسنیم

نشریه فرانس فوتبال فهرست اولیه نامزدهای کسب توپ طلا و جوایز کوپا و یاشین را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای پنجمین بار قهرمان جهان شد، این بار هم با هدایت حمید باوفا با یک طلای بیشتر نسبت به قهرمانی سال گذشته در اردن.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اقتدار قهرمان جهان شد.