شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق گزارش‌ها شنیده می‌شود یک اسپانیایی با سابقه در لیست نکونام برای فصل آینده حضور دارد.

وب‌گاه ورزش سه

ژول کنده سه روز پس از حذف فرانسه از یورو 2024 به محل تمرین بارسلونا رفت و هواداران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس آلکاراس در نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون درباره فینال یورو بین آلمان و اسپانیا صحبت کرد و توسط تماشاچی‌های انگلیسی هو شد.

وب‌گاه ورزش سه

به دلیل تغییری که اخیرا در قوانین یوفا ایجاد شده هری کین حتی اگر در فینال یورو یک دقیقه هم بازی نکند می‌تواند برنده کفش طلای تورنمنت بشود.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های آلمانی حملات همه جانبه‌ای به تیم ملی انگلیس کرده و به خاطر پنالتی اعلام شده روی هری کین آنها را به باد انتقاد گرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سون هیونگ مین می‌گوید امیدوار است انگلیس با غلبه بر اسپانیا قهرمان یورو 2024 شود.

وب‌گاه ورزش سه

لوکا موردیچ برای تماشای دیدار کارلوس آلکاراس در نیمه‌نهایی ویمبلدون در ورزشگاه حضور داشت و توسط ستاره تنیس اسپانیا به محوطه ویژه بازیکنان دعوت شد.

وب‌گاه ورزش سه

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، در آستانه فینال یورو 2024 با کلماتی احساسی از دستیارش استیو هالند که سال‌ها با او کار کرده است ستایش کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر توسعه فنی فدراسیون فوتبال گفت: ساختار فوتبال ما معیوب است، در حال حاضر میانگین سنی بازیکنان تیم ملی بالاست، این درحالی است که مدارس فوتبال ما امکان تزریق بازیکن به تیم های ملی را ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

مارکار آقاجانیان، مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پاس، مدعی شد کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی هم آسان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد به گزارش عرشه آنلاین؛ تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان یورو 2024 یکشنبه‌شب در برلین و در فینال آلمان و اسپانیا مشخص خواهد شد. شما بگویید کدام تیم را قهرمان اروپا می‌دانید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مجید جلالی از چهره های شناخته شده فوتبال و مدیر توسعه فنی فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال مدعی است در فوتبال ایران طی 30 سال گذشته 300 میلیون تومان هزینه استخدام مربیان درجه چندم خارجی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

هری ردنپ در ادعایی عجیب گفت که اسپانیایی‌ها از رویارویی با جود بلینگام شدیدا می‌ترسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کر استارمر، نخست وزیر تازه منتخب حزب کارگر بریتانیا امروز جمعه گفت که انگلیس در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین مستقل از ایالات متحده یا رژیم صهیونیستی تصمیم خواهد گرفت.