شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال اسپانیا با برتری 2بر1 برابر فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا راهی فینال این مسابقات شد.

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتبال هلند و انگلیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های اروپا شامگاه چهارشنبه رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا حریف اسپانیا در فینال مشخص شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای داشتن تیم قوی نیاز داریم که با تیم‌های اروپایی دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم که امیدواریم فدراسیون فوتبال بتواند این شرایط را فراهم کند.

وب‌گاه ورزش سه

آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت نمی‌تواند هری کین را از ترکیب این تیم کنار بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

بی تردید، اولین چیزی که در مورد خورکرا مورد توجه قرار می گیرد، ظاهر و موقعیت مکانی آن است.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر فرانسه، اولین فینالیست یورو 2024 لقب گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا و گروهی از متحدانش اعلام کردند که پنج سامانه دیگر ضد هوایی به اوکراین ارسال می‌کنند و در ماه‌های آینده نیز ده‌ها سامانه تاکتیکی ضد هوایی به این کشور تحویل خواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران آمریکا، هلند، آلمان، ایتالیا، رومانی و اوکراین بامداد چهارشنبه در بیانیه مشترکی که در تارنمای کاخ سفید منتشر شد، اعلام کردند: ما متعهد هستیم که کمک‌های دفاع هوایی بیشتری به اوکراین بدهیم تا در مقابل تهاجم مداوم روسیه از خود دفاع کند.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف پیش‌بینی‌ها، اسپانیا با هدایت لوئیس دلا فوئنته با سپری کردن یک تورنمنت تاریخی به فینال یورو 2024 رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 از ساعت 22:30 شب گذشته (سه‌شنبه) بین تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه در ورزشگاه آلیانتس اره‌نای شهر مونیخ برگزار شد که در پایان اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل فرانسه به عنوان نخستین تیم فینالیست جام هفدهم لقب گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر فرانسه، اولین فینالیست یورو 2024 لقب گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

نیکلاس فولکروگ، مهاجم آلمان، هنوز از شکست مقابل اسپانیا ناراحت است و سخت است که این ناکامی را فراموش کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فرانسه به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یورو 2024 در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل اسپانیا با نتیجه 2-1 شکست خورد و حذف شد. دیدیه دشان پس از بازی گفت: ما توانستیم خیلی زود دروازه را باز کنیم که عالی بود. اما آنقدرها خوب عمل نکردیم، آنطور که می‌خواستم خوب بازی نکردیم. با این حال تا پایان بازی به سمت دروازه حریف فشار آوردیم. وی درباره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال اسپانیا در نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف فرانسه رفت و پس از گلزنی راندال کولو موآنی، با گل‌های لامین یامال و دنی اولمو به بازی برگشت و جواز صعود به فینال را کسب کرد. لوئیس دلافوئنته پس از برد تیمش گفت: ما خوشحالیم، قبلاً خوشحال بودیم که به این نیمه نهایی رسیدیم، اما اکنون خوشحالی بیشتری وجود دارد، به خصوص به دلیل در اختیار داشتن برخی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فرانسه با شکست 2-1 مقابل اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو 2024، از دور مسابقات کنار رفت. فرانسه به همراه کیلیان امباپه با وجود رسیدن به نیمه‌نهایی، عملکرد خوبی در این تورنمنت نداشتند و امشب نیز با یک نمایش نه‌چندان قابل قبول، با یورو خداحافظی کردند. پس از پایان بازی، کیلیان امباپه در صحبت با خبرنگاران تاکید کرد که این تورنمنت برای...