شنبه 31 شهریور 1403

اسکولاری: وینیسیوس شایسته توپ طلا است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسکولاری: وینیسیوس شایسته توپ طلا است

لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل، معتقد است که وینیسیوس جونیور می تواند امسال اولین توپ طلای خود را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز فیلیپه اسکولاری نظرش را خیلی شفاف بیان کرده است: وینیسیوس جونیور شایسته توپ طلا است.

اسکولاری که بین سال‌های 2012 تا 2014 سرمربی برزیل بود در مصاحبه‌ای با رسانه عربی وین‌وین در مورد سه بازیکن برزیلی رئال مادرید و خرید کیلیان امباپه صحبت کرد.

وینیسیوس لایق توپ طلاست

مربی 75 ساله برزیلی در ابتدا گفت: "وینیسیوس جونیور، اندریک و رودریگو بازیکنان بزرگی هستند. وینیسیوس واقعاً در حال حاضر شایسته دریافت توپ طلا است. اگر می‌توانستم یک بازیکن را برای بردن این جایزه انتخاب کنم، وینیسیوس را انتخاب می‌کردم."

او با اشاره به نقش کارلو آنچلوتی در موفقیت رئال گفت: "آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند، بنابراین می‌توانم بگویم که مربی می‌داند و همانطور که می‌دانیم کاملاً اختیار دارد تا پست‌های بازیکنان را انتخاب کند. بازیکنان یا تغییراتی ایجاد می‌کنند و یا سعی می‌کنند خود را با سیستم تطبیق دهند تا بتواند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند."

آینده رودریگو

اسکولاری درباره آینده رودریگو که با خرید کیلیان امباپه شایعاتی درمورد این بازیکن برزیلی هم شکل گرفته، گفت: "آنچلوتی عملگرا است. رودریگو، وینیسیوس جونیور، بازیکنان بزرگ دیگری هستند و امباپه را نیز خواهند داشت. رودریگو نیازی به جدایی ندارد، او فقط باید خود را با شرایطی که در حین بازی با آن روبرو خواهد شد، وفق دهد. همه در دسترس خواهند بود و این بازیکنان، رئال مادرید را به یکی از بزرگترین و قوی‌ترین باشگاه‌های جهان تبدیل خواهند کرد."

اسکولاری: وینیسیوس شایسته توپ طلا است 2