سه‌شنبه 29 خرداد 1403

اسکوچیچ و دردسر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می‌کند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اسکوچیچ و دردسر بزرگی که پرسپولیس را تهدید می‌کند

انتخاب احتمالی اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس این تیم را می تواند وارد چالش بزرگی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، با جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس حالا بحث جانشینی او روی نیمکت این تیم به دغدغه اصلی هواداران قهرمان لیگ برتر تبدیل شده است.

در روزهای اخیر برخی از نام‌های آشنا برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس صحبت به میان آمده اما همچنان وضعیت کادر فنی سرخ پوشان برای فصل آینده نامشخص است.

در این بین بحث حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان روی نیمکت پرسپولیس مطرح شده اما از درون تیم خبر می‌رسد که برخی از بازیکنان با حضور اسکوچیچ در این تیم مخالف هستند.

این در حالیست که چند بازیکن دیگر موافق آمدن اسکو به پرسپولیس هستند اما چند بازیکن با تجربه و قدیمی مخالف حضور این مربی کروات در تیم خود شدند.

بازیکنان موافق آمدن اسکوچیچ در روزهای اخیر تلاش زیادی کردند تا زمینه‌ساز موافقت او برای آمدن به تهران شوند و حتی جلساتی را با برخی از مسئولان باشگاه انجام داده‌اند.

به نظر می‌رسد که در صورت انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی پرسپولیس، شاهد دودستگی بزرگی در پرسپولیس خواهیم بود؛ هر چند که مذاکرات اولیه به دلیل درخواست‌های مربی کروات به بن‌بست خورده اما شاید دور جدید مذاکرات نتایج دیگری در پی داشته باشد.

منبع: فارس