جمعه 30 شهریور 1403

اشاره کریستیانو به انتقال محمد صلاح / رونالدو ادعا کرد: همه دنیا لیگ ما را می‌بینند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشاره کریستیانو به انتقال محمد صلاح / رونالدو ادعا کرد: همه دنیا لیگ ما را می‌بینند!

پیش‌بینی کریستیانو رونالدو درباره نقل و انتقالات پیش روی فوتبال عربستان خبرساز شده چرا که به نظر می‌رسد او به انتقال محمد صلاح به فوتبال این کشور اشاره کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پیش از این هم گفته بود که انتقال او از فوتبال اروپا به باشگاه النصر عربستان راه را برای انتقال چندین ستاره بزرگ دیگر دنیای فوتبال به این کشور باز کرده است. او بار دیگر بر این حرفش تاکید کرد، اما بخشی از صحبت‌های ستاره بزرگ پرتغالی بیش از این حرف او خبرساز شده است.

رونالدو با اشاره به اینکه بعد از انتقال سنت‌شکنانه او به فوتبال عربستان ستاره‌های بزرگ دیگری مثل کریم بنزما، ریاض محرز، انگولو کانته و نیمار هم به تیم‌های این کشور پیوستند پیش‌بینی کرد که در پنجره نقل و انتقالات بعدی شاهد انتقال نام‌هایی حتی بزرگتر به فوتبال عربستان خواهیم بود.

رونالدو در گفت‌وگو با SSC Sport گفت: "خوشحالم، چون وقتی تصمیم گرفتم به اینجا بیایم هیچکس حرفم را باور نمی‌کرد، ولی حالا آنچه من پیش‌بینی کردم به واقعیت پیوسته. چند ستاره بزرگ بعد از من به عربستان آمدند، ولی مهم این است که لیگ فوتبال این کشور به رشد خود ادامه دهد و بازیکنان بزرگ بیشتری راهی اینجا شوند چرا که حالا دیگر همه می‌دانند لیگ عربستان چقدر رقابتی است و کل دنیا دارد این لیگ را نگاه می‌کند.

آنچه مصاحبه رونالدو را جنجالی کرده پاسخ او به سوال مصاحبه‌کننده SSC Sport که پرسید آیا او پیش‌بینی جدیدی دارد و معتقد است محمد صلاح به عربستان خواهد رفت؟ کریستیانو در پاسخ گفت: "این ستاره‌های بزرگ اگر به اینجا بیاید به شدت از آنها استقبال خواهد شد. بله، بازیکنان بزرگ‌تری به این لیگ خواهند آمد".

اشاره کریستیانو به انتقال محمد صلاح / رونالدو ادعا کرد: همه دنیا لیگ ما را می‌بینند! 2
اشاره کریستیانو به انتقال محمد صلاح / رونالدو ادعا کرد: همه دنیا لیگ ما را می‌بینند! 3