شنبه 14 مهر 1403

اصرار سی آر سون برای انتقال دی‌بروینه به النصر / رونالدو همبازی انتخاب کرد: جواهر سیتی را می‌خواهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اصرار سی آر سون برای انتقال دی‌بروینه به النصر / رونالدو همبازی انتخاب کرد: جواهر سیتی را می‌خواهم

کریستیانو رونالدو برای تشکیل یک زوج رویایی در النصر تلاش می کند و به مدیران باشگاه فشار آورده پیشنهادی بزرگ برای جذب کوین دی‌بروینه ارائه بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دی‌پورتیوو در گزارشی مدعی است از منابع خود دریافته کریستیانو رونالدو این روزها از مدیران باشگاه عربستانی النصر درخواستی ویژه دارد: آماده کردن یک پیشنهاد بزرگ برای کوین دی‌بروینه و جذب او به محض پایان فصل.

حضور ستاره بلژیکی در فوتبال عربستان حالا دیگر اتفاقی عجیب نیست چرا که بعد از شایعات گسترده در تابستان گذشته دی‌بروینه شخصا این احتمال را رد نکرد و گفت اگر به این نتیجه برسد که پولی هنگفت به دست خواهد آورد به بازی کردن در عربستان نه نخواهد گفت.

رونالدو معتقد است یکی از مشکلات فنی اصلی النصر عدم حضور یک مهندس خلاق در خط میانی این تیم است. پاسوری باهوش مثل تونی کروس و البته کوین دی‌بروینه.

موندو دی‌پورتیوو می‌گوید با توجه به اعتباری که مدیران النصر برای نظرات رونالدو قائل هستند شکی نیست که آنها تابستان پیش رو با پیشنهادی قابل توجه به سراغ دی‌بروینه خواهند رفت. این روزنامه حتی مدعی شد که پیشنهاد آنها ممکن است دستمزدی معادل یک میلیون دلار در هفته باشد.

دی‌بروینه فصل گذشته به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت تنها 18 بازی برای منچسترسیتی انجام داد. او در فصل جاری هم از 19 سپتامبر و حضور 45 دقیقه‌ای در تساوی بدون گل سیتی مقابل اینتر دیگر برای تیم گواردیولا به میدان نرفته است.

اصرار سی آر سون برای انتقال دی‌بروینه به النصر / رونالدو همبازی انتخاب کرد: جواهر سیتی را می‌خواهم 2
اصرار سی آر سون برای انتقال دی‌بروینه به النصر / رونالدو همبازی انتخاب کرد: جواهر سیتی را می‌خواهم 3