سه‌شنبه 17 مهر 1403

اصناف قزوین در رعایت محدودیت‌های کرونایی نمره عالی گرفتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اصناف قزوین در رعایت محدودیت‌های کرونایی نمره عالی گرفتند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اصناف استان در رعایت محدودیت‌های کرونایی و همراهی با ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس نمره عالی گرفتند و عملکردی قابل ستایش از خود نشان دادند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر یکشنبه در بازدید از راسته های بازار سنتی که در راستای نظارت بر نحوه صحیح اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی انجام شد، افزود: بدون شک همراهی اصناف با برنامه های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا می تواند به کاهش بیماری کووید 19 بیانجامد.

استاندار قزوین همچنین اظهار داشت: بازاریان قزوین نیز از ابتدای شیوع کرونا همراهی بسیار خوبی را برای مقابله با این ویروس نشان دادند و در مقاطعی به شکل خودجوش شاهد تعطیلی آنها بودیم که جای قدردانی دارد.

جمالی پور افزود: برای مهار و کنترل کرونا همکاری همه اقشار و گروه های جامعه به ویژه اصناف ضروری است.

استاندار قزوین با اشاره به تلاش های شبانه روزی کادر درمان برای مداوای بیماران کرونایی، گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تعداد بیماران کووید 19 کاهش می یابد و فشارها از دوش کادر پرتلاش درمان که بیش از 9 ماه است ایثارگرانه و تا پای جان مشغول خدمت هستند، کاهش می باد.

محمد شفیعی فرماندار قزوین نیز در این بازدید استاندار را همراهی می کرد.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی با هدف کاهش شیوع بیماری کووید 19 از ابتدای آذر ماه در سراسر کشور آغاز شده است که براساس آن فعالیت اصناف غیرضرور به مدت 2 هفته ممنوع شده است.

تاکنون نزدیک به هزار و 100 بیمار در استان قزوین به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س*