جمعه 30 شهریور 1403

اطلاعیه فوری و مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه فوری و مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته

صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، صندوق کشوری اعلام کرد: اسناد درمانی بازنشستگان از اول فروردین 1403 به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر تحویل داده شود.

صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان یک اطلاعیه مهم صادر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، صندوق کشوری اعلام کرد: اسناد درمانی بازنشستگان از اول فروردین 1403 به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر تحویل داده شود.

اداره کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد پزشکی بازنشستگان در قرارداد بیمه تکمیلی سال 1402 با شرکت آتیه سازان حافظ تا پایان خردادماه تمدید شده است.

در این اطلاعیه این صندوق آمده است: جهت جلوگیری از تضییع حق بیمه شدگان عزیز مشترک این صندوق، تاریخ پذیرش اسناد پزشکی مربوط به سال 1402 تا پایان خردادماه امسال تمدید شد.

این موضوع صرفا شامل اسناد سال 1402 و قرارداد این صندوق با شرکت آتیه سازان حافظ است، که بازنشستگان عزیز می‌توانند در زمان مشخص شده مدارک سال 1402 خود را به شعب و نمایندگی‌های آتیه سازان تحویل دهند تا در فرآیند رسیدگی و پرداخت توسط صندوق بازنشستگی قرار گیرد.

در این اطلاعیه همچنین یادآوری شده است: «اسناد درمانی بازنشستگان از یکم فروردین 1403 به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر» تحویل داده شود.

منبع: ایلنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه فوری و مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته 2