شنبه 6 مرداد 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی صنفی اختصاصی در ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها در مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: قانون بودجه، بانک مرکزی را مکلف کرده است تسهیلاتی را که به دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود در پایان هر فصل در سایت خود منتشر کند. این قانون که سال گذشته در بودجه درج شد، در جهت شفافیت هرچه بیشتر نظام بانکی کشور بود. بر همین اساس تسهیلاتی که دستگاه‌های اجرایی در فصل بهار سال جاری دریافت کرده‌اند در تارنمای بانک مرکزی قرار گرفته است. بطورکلی در سه ماه ابتدایی...

وب‌گاه گسترش

واریز علی‌الحساب همسان سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد. پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق بازنشستگی کارکنان با حضور مقامات مسئول در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سعید تبریزیان با درخواست برگشت بیش از 200 قلم داورهای آزاد شده به چرخه دارویی سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان گفت: بخصوص داروها ویتامین و مکمل ها برای بازنشستگان به قیمت 30% از کل قیمت دارو می تواند آنها را در تامین این داروها کمک بسیاری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز یک میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته در تیرماه تایید شد واریز یک میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته در تیرماه تایید شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان: بابت متناسب‌سازی مقرر است ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک فعال کارگری گفت: تعیین حقوق نه فقط مطابق با نرخ تورم، بلکه مطابق با نرخ سبد معیشت از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران و بازنشستگان است. قانون در ماده 41 در رابطه با حقوق کارگران صراحت دارد و انتظار ما این است که در تعیین حقوق کارگران ماده 41 قانون کار مبنا قرار بگیرد. یک فعال کارگری گفت: تعیین حقوق نه فقط مطابق با نرخ تورم، بلکه مطابق با نرخ سبد معیشت از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران و...

وب‌گاه فرارو

«بدهی‌ای که صرفا دولت به بانک‌ها دارد، در حدود 1100 همت است که 50 درصد آن تقریبا در همین دوره سه سال گذشته ایجاد شده است. بدهی‌ای که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد، 700 همت است. چند بدهی دیگر هم داریم و یکی از آن‌ها، اوراق (سررسید سه ساله) است که در حدود 850 همت است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان می‌گوید: اعداد و ارقامی که عنوان می‌شود که بدهی دولت در حدود 775 هزار میلیارد تومان است، گمراه‌کننده است؛ چراکه اگر بدهی‌ها را جمع بزنید، بالای تولید ناخالص می‌شود.

وب‌گاه گسترش

سعید شیری، با استناد به قانون تامین اجتماعی اظهار کرد: براساس ماده 34 قانون مذکور، در صورتی که بیمه‌شده برای دو یا چند کارفرما کار کند، هر یک از کارفرمایان مکلفند به نسبت مزد یا حقوقی که می‌پردازند حق بیمه سهم‌بیمه شده را از مزد یا حقوق او کسر و به انضمام سهم خود به سازمان پرداخت کنند، بنابراین مبنای قانونی پرداخت حق بیمه، این قانون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیژن زنگنه گفت: یا می‌گویند نظر داوری به نفع ما بوده بعد که دولت جدید و زنگنه آمده نظر آن‌ها عوض شده است، 326 صفحه حکم داوری است، اما یک کلمه در این صفحات وجود ندارد که در آن گفته باشند که، چون دولت قبل عضو شده نظر آن‌ها تغییر کرده است بیژن زنگنه گفت: یا می‌گویند نظر داوری به نفع ما بوده بعد که دولت جدید و زنگنه آمده نظر آن‌ها عوض شده است، 326 صفحه حکم داوری است، اما یک کلمه در این...

وب‌گاه گسترش

فرایند واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از صبح دیروز در تهران و شهرستانها آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیژن زنگنه وزیر نفت پیشین، در یک فایل صوتی از تشکیل دادگاه صوری نامه سعید جلیلی به حسن روحانی و دیدار بابک زنجانی با جلیلی سخن به میان آورد.