یک‌شنبه 17 تیر 1403

اظهارات جدید و خبرساز علیرضا بیرانوند در واکنش به فسخ با پرسپولیس

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
اظهارات جدید و خبرساز علیرضا بیرانوند در واکنش به فسخ با پرسپولیس

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به شرح ماجرای فسخ قرارداد یک طرفه خود با این باشگاه پرداخت و آن را قانونی دانست.

علیرضا بیرانوند در اولین صحبت‌های خود پس از فسخ قرارداد یک‌طرفه با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فسخ قراردادم کاملاً قانونی بوده و هیچ‌گونه خلافی در آن نیست. فضای مجازی، مجریان تلویزیونی و خبرنگارانی که برای بازدید بیشتر خبر‌های خود از من خبر می‌زنند باعث آزار من شده‌اند.

او ادامه داد: من کاری به رنگ لباس پیراهن تیم خود ندارم. من برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده‌ام و نباید به من بی احترامی شود. کانال‌های هواداری خط گرفته‌اند که هواداران را علیه من کنند. افتخار می‌کنم که دهاتی و عشایری هستم و باعث افتخارم خواهد بود که برای رسیدن به جایگاهی که الان دارم هیچ هزینه‌ای نکرده ام و بابت تمام اتفاقاتی که برایم رخ داده افتخار می‌کنم.

پس از فسخ قرارداد اعضای هیأت مدیره با من تماس نگرفتند

دروازه‌بان سابق پرسپولیس افزود: بعد از فسخ قرارداد هیچ یک از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با من تماس برقرار نکردند و زمانی که نه پیامک و نه تماسی با من گرفته می‌شود بدین معنا خواهد بود که من کارم را به درستی انجام داده‌ام و فسخ قراردادم عادلانه بود. پرسپولیس نه 300 میلیون تومان بلکه دو میلیارد تومان به من بدهی دارد که باید پرداخت کند. مدیران دنبال اذیت کردن من بودند و همه این موضوع را می‌دادند.

هواداران نباید علیه بازیکن شوند

او تصریح کرد: می‌دانستم که مدیران باشگاه به دنبال این هستند که من را در مقابل هواداران قرار دهند. تمام بازیکنان پرسپولیس در این 7، 8 سال اخیر خیلی زحمت کشیده‌اند و باید به آن‌ها احترام گذاشت حالا هوادار یک عکس‌العملی نشان می‌دهد، اما بازیکنان خیلی زحمت کشیده‌اند و قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده‌اند؛ زمانی که بازیکنان حق خود را طلب می‌کنند، هواداران نباید با مطالبت ادمین‌های فضای مجازی علیه بازیکن شوند و به خانواده او فحاشی و حرف‌های رکیک بزنند.

پرسپولیس متکی به امثال بیرانوند نیست

او خاطر نشان کرد: پرسپولیس متکی به امثال بیرانوند نیست و زمانی که بیرانوند برود جایگزین او وجود دارد. شأن بازیکنان پرسپولیس بالاتر از این حرفاست و من برای دریافت حق خود فسخ قرارداد کردم. بازیکنانی وجود دارند که تیم‌هایشان در خطر سقوط بود، اما اکنون در سر تیتر خبر‌ها هستند و مبالغ 30، 40 میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه می‌شود، وقتی برای چنین بازیکنانی اینگونه برخورد می‌شود برای بازیکنان پرسپولیس باید احترامشان حفظ شود.

صحبت کردن درباره علیرضا بیرانوند شغل چند پیشکسوت شده است

بیرانوند افزود: چند پیشکسوت انگشت‌نمای فوتبال در مورد من صحبت کرده‌اند و من اطلاع دارم که چه کسانی آن‌ها را علیه من کرده‌اند. همین پیشکسوتان کافی است به گذشته خود و کار‌هایی که علیه پرسپولیس انجام دادند نگاه کنند و بعد در مورد من صحبت کنند. صحبت کردن درباره علیرضا بیرانوند شغل چند پیشکسوت شده است. کسانی که من را اذیت می‌کنند باعث می‌شوند که انگیزه‌ام دو برابر شود، بیرانوند هر جا بوده موفق بوده و تیم بهم زن نیست. کسانی که در مورد بیرانوند صحبت می‌کنند مگر خودشان چه کاری برای پرسپولیس انجام داده‌اند؟ اجازه نمی‌دهم هیچ فرد رسانه‌ای به من بی احترامی کند.

هواداران نباید به بازیکنی که چندین سال برایشان زحمت کشیده توهین کنند

او عنوان کرد: اگر کاری کرده‌ام فقط برای دستیابی به حقم بوده است. من هر جا بوده‌ام با جان و دلم برای تیمم بازی کرده‌ام و با کمک خدا موفق بوده‌ام. نباید به بازیکنی که سال‌های سال برای هواداران زحمت کشیده، بی احترامی شود که نتواند رفتار هواداران را فراموش کند. من کار‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده‌ام را فراموش نمی‌کنم مخصوصاً رکوردهایم برای پرسپولیس را اصلاً فراموش نخواهم کرد. امیدوارم هواداران به تصمیم احترام بگذارند.

700 هزار دلار به خزانه پرسپولیس واریز کردم

بیرانوند تصریح کرد: خیلی‌ها دوست داشتند قدرت نمایی پرسپولیس را کاهش دهند و من این موارد را دیدم و تصمیم را عملی کردم. من زمانی که به بلژیک رفتم 700 هزار دلار به خزانه پرسپولیس واریز کردم من در آن سال 20 تا 30 درصد مبلغ قراردادم را دریافت کرده بودم و به جای اینکه تمام و کمال پولم را از پرسپولیس بگیرم تصمیم گرفتم 700 هزار دلار به حساب باشگاه واریز کنم و بعد از آن راهی بلژیک شدم. من و چند بازیکن دیگر فصل گذشته و پیش از اتمام نیم فصل 10 درصد از قرارداد‌های خودمان را دریافت نکردیم تا بازیکنان دیگر و اعضای کادر فنی پول دریافت کنند.

هواداران از جدایی ام استقبال کرده اند

او ادامه داد: من پولکی نیستم و فقط حقم را می‌خواهم، دنبال این نیستم که با احساسات هواداران بازی کنم. من لطف هواداران به خودم را فراموش نمی‌کنم، مطمئنم هواداران پرسپولیس کار‌هایی که من برای آن‌ها انجام داده‌ام را فراموش نمی‌کنند. انتظارم از هواداران این است که گول رسانه‌ها را نخورند، حق هر ورزشکاری است که مطالبات خود را دریافت کند. بیرانوند پول حرام سر سفره زندگی‌اش نبرده که به چنین جایگاهی رسیده است. خیلی‌ها دوست داشتند که من را از پرسپولیس و تیم ملی دور کنند، اما تیرشان به سنگ خورد. هواداران باید به تصمیم احترام بگذارند. هواداران از جدایی ام استقبال کرده اند و من هر تیمی بروم سرم را برای آن تیم می‌گذارم و با افتخار سرم را بالا می‌کنم. امیدوارم من را حلال کنند.

منبع: خبرگزاری مهر از میان اخبار

(عکس) تفریح علیرضا بیرانوند در ترکیه

رقم وحشتناکی که استقلال باید برای خرید مهدی قایدی هزینه کند

گزینه محبوب استقلال با سپاهان به توافق رسید

(عکس) رونمایی رسمی از اولین خرید استقلال؛ ستاره‌ای از ذوب‌آهن