سه‌شنبه 10 مهر 1403

اظهارات پیولی و رونالدو پس از پیروزی در لیگ نخبگان آسیا

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اظهارات پیولی و رونالدو پس از پیروزی در لیگ نخبگان آسیا

سرمربی ایتالیایی و مهاجم پرتغالی تیم فوتبال النصر مطالبی درباره نخستین پیروزی در لیگ نخبگان آسیا بیان کردند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر عربستان در دومین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا شب گذشته 2 بر یک الریان قطر را از پیش‌رو برداشت و در جدول 12 تیمی منطقه غرب 4 امتیازی شد.

نخستین پیروزی آسیایی پیولی با النصر

استفانو پیولی، سرمربی النصر که در نخستین بازی آسیایی‌اش روی نیمکت این تیم عربستانی توانست پیروز شود، گفت: برد مهمی را از نظر سطح فنی و نتیجه به دست آوردیم و باید این روند ادامه پیدا کند. در این مدت متوجه شدم که تیم النصر نقاط قوت زیادی دارد اما روی برخی موارد فنی همچنان باید کار کنیم.

پیولی در ادامه داشت: من بیشتر به بازیکنانی در تیمم اهمیت می‌دهم که میل زیادی برای رسیدن به پیروزی دارند و این موضوع فوایدی برای تیم خواهد داشت. باید از این لحظه فقط به بازی بعدی فکر کنیم.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر و زننده گل دوم این تیم به الریان نیز اظهار داشت: اکنون برای من مهم نیست که بهترین بازیکن شوم یا جایزه‌ای به دست آورم. برای من مهم است که از بازی فوتبال لذت ببرم و بازیکن مفیدی برای باشگاهم و تیم ملی کشورم باشم.

رونالدو خاطرنشان کرد: بازی سختی برابر الریان داشتیم و آماده بودیم. در نهایت هم توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. خوب است که بازیکن گل بزند اما همان‌طور که گفتم برای من اکنون لذت بردن از بازی و پیروزی مهم است و آمارها دیگر برای من اهمیتی ندارند.

مهاجم النصر درباره فشار روی تیم‌های عربستانی در لیگ نخبگان آسیا پس از تمجید سرمربیان حریف گفت: زندگی تحت فشار برای من عادی است و از منچستریونایتد تا به امروز ادامه دارد.