دوشنبه 16 مهر 1403

اعتبارات دولتی در لرستان به طرح‌های با پیشرفت 80 درصد اختصاص می‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعتبارات دولتی در لرستان به طرح‌های با پیشرفت 80 درصد اختصاص می‌یابد

بروجرد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اعتبارات دولتی در سال جاری به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی 80 درصد اختصاص می‌یابد تا به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

سید موسی خادمی روز شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای دانش آموز بروجرد افزود: در استان لرستان پروژه های نیمه تمامی وجود دارد که اعتبارات دولتی به پروژه هایی داده می شود که پیشرفت زیادی داشته و امسال به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: در بدو ورود به لرستان 2 پروژه زیر گذر خرم آباد و پل شهدای دانش آموز بروجرد نیمه تمام بودند که تبدیل به معضل شده و مشکلاتی را به دنبال داشتند و تلاش شد تا با برنامه ریزی تکمیل شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: پروژه های شهری باید در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند چرا که روزانه مردم با این پروژه ها درگیر بوده و باید سریع افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

خادمی با اشاره به این که آمار مبتلایان به کرونا در بروجرد بسیار بالا است، گفت: دلفان، بروجرد، خرم آباد و دورود از شهرهای آلوده به کرونا هستند که بروجرد با فاصله زیادی در صدر قرار دارد.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی همچنان باید مد نظر قرار گیرد و باید دقت شود که کرونا تموم نشده و همچنان خطرناک است که استان لرستان از جمله استان هایی است که در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

استاندار لرستان اضافه کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بروجرد زیاد است و باید همه مردم همکاری کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

خادمی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح این پروژه افزود: از افتتاح این پروژه خیلی خوشحال بودم ولی نگران هستم و این که کاش مراسم به گونه ای دیگر برگزار می شد.

*س_برچسب‌ها_س*