دوشنبه 9 مهر 1403

اعتراضی انجمن اسلامی دانشجویان به وضعیت تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اعتراضی انجمن اسلامی دانشجویان به وضعیت تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به وضعیت تغذیه این دانشگاه اعتراض و نسبت به اینکه هیچ اقدام جدی و موثری صورت نگرفته است، نقدی جدی وارد کرد. استاد ارجمند جناب اقای دکتر زالی رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی سلام علیکم بدون مقدمه باید گفت مدتیست دانشجویان دانشگاه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به وضعیت تغذیه این دانشگاه اعتراض و نسبت به اینکه هیچ اقدام جدی و موثری صورت نگرفته است، نقدی جدی وارد کرد.

استاد ارجمند جناب اقای دکتر زالی رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی سلام علیکم بدون مقدمه باید گفت مدتیست دانشجویان دانشگاه با کیفیت و کمیت نامناسب وعده‌های غذایی در دانشگاه مواجه اند. موضوعی که باعث گردیده است سلامتی و رفاه دانشجویان به عنوان، ولی نعمتان دانشگاه آسیب دیده و از رسالت اصلی خود یعنی کسب علم و دانش باز بمانند. متاسفانه باید بگوییم بار‌ها و بار‌ها دانشجویان و نمایندگان ایشان اعتراض‌های خود از طریق فضای رسانه، اعتصاب‌ها و... اعلام نموده اند، اما نه تنها هیچ گونه پاسخ مثبتی دریافت نشده، بلکه به نظر میرسد هیچ اقدام جدی و موثری صورت نگرفته است. بدیهی است که تامین تغذیه سالم، مطابق با استاندارد‌های بهداشتی و با کیفیت مناسب برای دانشجویان یکی از وظایف اساسی و ضروری دانشگاه است و نباید از آن سهل‌انگاری شود. انجمن اسلامی دانشجویان 1348 به نمایندگی از دانشجویان بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور، از حضرتعالی به عنوان مسئول اصلی این معضل، خواهشمند است که با جدیت و سرعت لازم این مشکل را بررسی و رفع نمایید. انتظار میرود که با مدیریت و نظارت صحیح بر خدمات غذایی دانشگاه، از انتخاب مناقصه‌گران و پیمانکاران ناکارآمد، از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی، از کاهش کیفیت و کمیت مواد غذایی و از هرگونه ضرر و زیانی که به دانشجویان و دانشگاه وارد می‌شود، جلوگیری نمایید و در صورت لزوم با مجازات قانونی با موارد ذکر شده مقابله کنید. امید است که با توجه به مسئولیت و اخلاق حرفه‌ای خود، این موضوع بررسی گردیده و در اسرع وقت اقدامات لازم جهت بهبود شرایط صورت پذیرد. در غیر این صورت ناچار خواهیم بود که از راه‌های قانونی و اعتراضی دیگر برای احقاق حقوق دانشجویان استفاده نماییم. در پایان، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه، آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه تبیینی جنابعالی و مسئولین ذی ربط با نمایندگان دانشجویی اعلام میدارد.