دوشنبه 9 مهر 1403

اعتراف مهاجم آرسنال: این هفته شانسی بردیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف مهاجم آرسنال: این هفته شانسی بردیم!

لئاندرو تروسار معتقد است که آرسنال خوش شانس بوده که توانسته است برابر لسترسیتی به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی لسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و پرگل با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

شاگردان میکل آرتتا در ابتدا موفق شدند با دو گل از حریف پیش بیفتند، اما لستر توانست هر دو گلی که دریافت کرده بود را جبران کند و بازی تا لحظات پایانی به نتیجه مساوی دنبال می‌شد، اما دو گلی که توپچی‌ها موفق شدند در دقایق تلف شده به ثمر برسانند، باعث شد که این تیم پرنده از میدان خارج شود.

تروسار که یکی از چهار گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال اظهار داشت: "خیالمان راحت شد! من چند فرصت خوب داشتم و وقتی توپ وارد دروازه نمی‌شود، باید فقط باور داشته باشید و باور داشته باشید. فوق العاده بود که بالاخره توپ وارد دروازه شد و ما باز هم پیش افتادیم.

باید از همه بازیکنان تمجید شود، چون ما دست از تلاش و باور داشتن برنداشتیم و مدام سعی کردیم به حریف فشار بیاوریم و برای گل زدن تلاش کنیم. این همان چیزی است که ما نیاز داریم. اگر شرایط مطابق میل شما پیش نمی‌رود باید به تلاش ادامه دهید. در نهایت باید بگویم که ما کمی هم در این بازی خوش شانس بودیم و شانس به‌نوعی با ما یار بود.

در مجموع بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتادیم. گلی هایی که دریافت کردیم خیلی ساده و الکی بود. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و دروازه‌بان آنها چند مهار عالی انجام داد، اما این که در لحظات پایانی با دو گل برنده شدیم بسیار لذت‌بخش بود."