جمعه 8 تیر 1403

اعتماد آنچلوتی به ستاره رئال: غیر قابل فروش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتماد آنچلوتی به ستاره رئال: غیر قابل فروش!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه حاضر نیست استعداد درخشانی مانند آردا گولر را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از فنرباغچه جدا شد و به رئال مادرید پیوست و امیدوار بود که بتواند درخششی که در این تیم داشت را در سانتیاگو برنابئو هم تکرار کند و نشان دهد که تلاش مدیران این باشگاه برای جذب او بی‌دلیل نبوده است.

اما مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدتی که در رئال گریبانگیرش شد کار را برای او سخت کرد. با این حال، این بازیکن در مقطع پایانی فصل فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد و مهارت و استعدادش را به خوبی به نمایش گذاشت و این روند در ترکیب تیم ملی ترکیه در یورو 2024 هم ادامه پیدا کرده است.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از شانس این بازیکن برای ترک رئال به صورت قرضی و حضور در باشگاه دیگر برای داشتن فرصت بازی بیشتر خبر می‌دادند، مارکا مدعی شده است که آنچلوتی و مدیران رئال به هیچ وجه حاضر نیستند چنین ریسکی کنند و این ستاره اهل ترکیه را از دست بدهند و معتقد هستند که او خیلی زود به ستاره‌ای جذاب برای این تیم تبدیل خواهد شد.

این روزنامه تاکید کرده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله لیورپول و همچنین رئال سوسیداد تماس‌هایی با مدیران رئال داشته‌اند و از آنها درباره شرایط انتقال قرضی گولر جویا شده‌اند اما پاسخی که به همه آنها داده شده یکی بوده است:«آردا گولر می‌ماند.»

اعتماد آنچلوتی به ستاره رئال: غیر قابل فروش! 2