یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

«اعجاز عشق» به سوالات جوانان درباره حضرت خدیجه (س) پاسخ می‌دهد + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
«اعجاز عشق» به سوالات جوانان درباره حضرت خدیجه (س) پاسخ می‌دهد + فیلم

تهیه‌کننده ویژه برنامه «اعجاز عشق» گفت: ما در ویژه برنامه «اعجاز عشق» رادیو جوان به شخصیت حضرت خدیجه (س)، بانوی اول اسلام می‌پردازیم.

فاطمه قنبری، تهیه‌کننده ویژه برنامه «اعجاز عشق» رادیو جوان که برای سالروز وفات حضرت خدیجه (س) تولید شده، درباره برنامه و ساعت پخش آن گفت: «اعجاز عشق» پنج‌شنبه دوم فروردین از ساعت 10 تا 12 ظهر روانه آنتن می‌شود. ما بیشتر به شخصیت بانوی اول اسلام می‌پردازیم؛ بانویی که به عنوان یک تاجر شناخته شده بود، روابط اجتماعی بالایی داشت، در حیطه اقتصاد سرامد بود. کارشناسان برنامه از لحاظ مذهبی و روان‌شناسی به تبیین شخصیت حضرت خدیجه (س) می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قنبری ادامه داد: از طرفی، جوانانی در «اعجاز عشق» شرکت می‌کنند، که از ویژگی‌های این بانو می‌پرسند؛ اینکه یک بانو 1400 سال پیش به گونه‌ای رفتار کند، که برای دخترِ این زمانه جای سوال داشته باشد. چگونه می‌شود هم تجارت کرد، هم بانوی نمونه بود، هم همسر برای پیامبر اکرم (ص) و مادر حضرت زهرا (س) بود. کارشناسان مذهبی و روان‌شناسی هم در برنامه پاسخگوی سوالات جوانان هستند. در رادیو جوان باید به روز بود. ما باید سوالات جوانان را بدانیم، سوالاتی که ممکن است دغدغه ذهنی‌شان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون